تخفیف واردات خودرو خارجی برای اتباع

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در شب بازی با آمریکا اجازه ورود به خودروی خارجی را گرفتند.

تخفیف واردات خودرو خارجی برای اتباع

علیرغم ناکامی تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی با دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا، به قولی که به بازیکنان داده بود عملی شد و آنها حرف د ورود خودروی خارجی را دریافت کردند که البته باید در چارچوب قوانین کشور با مالیات و عوارض گمرکی پرداخت شود.


سرویس خبر شماره: 1856795
10 دسامبر 1401 در 23:06
16.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بازیکنان ایران در بازی شبانه مقابل آمریکا پیروز شدند.

معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی وعده پاداش داده بودند و در عصر بازی با آمریکا این وعده (اجازه ورود یک خارجی ماشین) پر شده است تا بازیکنان برای این مسابقه روحیه بیشتری کسب کنند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود به جام جهانی قطر، درخواست دریافت جایزه ویژه از سوی مسئولان ملی و فدراسیون فوتبال دریافت کردند و پس از بی توجهی، اعتراض خود را به صورت رسمی و رسانه ای نشان دادند و آن را در سایت خودشان اعلام کردند. صفحات مجازی خود را منتشر کردند اما به آنها قول داده شد دو ماه مانده به جام جهانی اجازه ورود خودروهای خارجی به کشور را بدهند.

تیم ملی فوتبال ایران در 7 بهمن 1400 توانست با نتیجه یک بر صفر مقابل عراق پیروز شود و در سه دیدار مانده به پایان مرحله مقدماتی اولین تیم آسیایی حاضر در جام جهانی شد و بهترین عملکرد تاریخ را به دست آورد. در این مرحله او با یک جایزه ویژه آمد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران پس از اینکه توانست بدون مشکل به جام جهانی 2022 صعود کند و عملکرد موفقی در مرحله مقدماتی در قاره آسیا داشته باشد، وعده پاداش ویژه داده است. کشور. مسئولان قبل از بازی با آمریکا

این دومین بار بود که بازیکنان تیم ملی اجازه ورود با خودروی خارجی به ایران را داشتند و یک بار هم شاگردان کی روش برای راهیابی به جام جهانی 2014 چنین جایزه ویژه ای دریافت کردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی