تدسکو: نمی توانم شکست مقابل فرانسه را تحلیل کنم


سرویس خبر شماره: 2052180
11 جولای 1403 در 11:15 ب.ظ.
575

1نقطه نظر

دومینیکو تدسکو، سرمربی بلژیکی می گوید که برای تحلیل شکست مقابل فرانسه به زمان نیاز دارد.

تدسکو: نمی توانم شکست مقابل فرانسه را تحلیل کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 حریف فرانسه بود و با گل به خودی یان ورتونگن یک بر صفر شکست خورد.

شاگردان دومنیکو تدسکو از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی بازماندند. آنها در این دیدار بد بازی نکردند اما در ضربات پایانی دقت کافی نداشتند.

دومینیکو تدسکو، سرمربی بلژیک از شکست تیمش ناراحت شد: “یک ساعت پس از سوت پایان و دریافت گل به خودی دیرهنگام، تجزیه و تحلیل بازی سخت است. همه چیز را در یورو آنالیز خواهیم کرد و ببینیم چند هفته دیگر چه کردیم.”

2049568

عملکرد کوین کاستیلز؟

کاستیل در این یورو عملکرد درخشانی داشت. او ما را در برابر اوکراین نجات داد و این تنها یک نمونه است که اکنون به آن اشاره کردم. مهار او به ما اجازه داد تا به اینجا برسیم و این بازی را انجام دهیم. کاستیل فوق العاده بود و مسئولیت گل امروز را ندارد.

تجزیه و تحلیل شکست؟

امشب سخت است وارد جزئیات شویم. دیدیم که فرانسه در دفاع مشکل داشت. واقعا جلو آمدند و هل دادند. می خواستیم با سه مهاجم بازی کنیم تا به فضاهای پشت خط دفاعی آنها حمله کنیم. این ایده اولیه بود.

بلژیک در یورو 2024؟

مقابل اسلواکی و رومانی با پرس رو به جلو بازی کردیم، مقابل اوکراین هم همین کار را کردیم اما بازیکنان فکر می کردند اگر گل بزنند به مرحله بعد می رویم. مایه شرم و تاسف است که فکر کنیم لوکاکو باید بعد از بازی هایش بدون گلزنی به خانه برود.

مجله اخبار فوتبال خارجی