تذکر ویژه مهدی رحمتی از هم تیمی سابقش در استقلال

سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی با نساجی از دفاع راست مجرب تیمش به ویژه قدردانی کرد.

مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم که شب گذشته پس از قبول سرمربیگری این تیم برای اولین بار در نشست خبری پس از بازی حاضر شد، با تمجید ویژه مدافع تیمش از حضور در ترکیب آلومینیوم ابراز خوشحالی کرد. .


سرویس خبر شماره: 1822877 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 18:24 |
2,336 امتیاز خبر|

0نظرات

شانس من برای حضور در این تیم بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی رحمتی که هنوز در لیگ برتر با آلومینیوم شکست نخورده است، شب گذشته شاگردانش مقابل نساجی مازندران توقف کردند تا روند موفقیت آمیز رحمتی در ایرالکو ادامه یابد. آنها با سرمربی جوان خود در جام حذفی غافلگیر شدند و با غلبه بر پرسپولیس به فینال جام حذفی رسیدند که البته در دیداری جنجالی موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدند.

رحمتی که همبازی میلاد فخرالدینی در استقلال بود با تمجید از این بازیکن گفت: دوست دارم همه چیز فوتبال باشد و این برایم خیلی مهم است؛ فکر می کنم در هجده قدمی آقای فخرالدینی جلسه ای بود که از او خواستم مشروب بخورد. آب با شما آشنا شد و گفت نه آقا سید شما واقعاً باید به داشتن چنین بازیکنی افتخار کنید، شاید که دیگران بگویند ولش کنید، اما این بازیکن نشان می دهد نانی که برای زن و بچه اش سر سفره می آورد. قانونی است و من به داشتن این تیم افتخار می کنم.

وی افزود: شاید یکی از خوشبختی های من باشد که خداوند سرنوشت من را رقم زده تا بتوانم به این جمع بیایم و در کنار این مردان بایستم و بتوانیم این راه را به خوبی طی کنیم؛ کلمه انسان واقعاً شایسته است.



مجله اخبار فوتبال داخلی