ترابی و امیری پرسپولیسی های مورد علاقه من هستند/ بعد از رفتن من ۷ مدیر به پرسپولیس آمدند!/ انتظار ما از تیم گل محمدی بیشتر است اما…

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد رضا درویش را چگونه ارزیابی می کند، گفت: با توجه به اینکه پستی در باشگاه ندارم و از بیرون به اوضاع نگاه می کنم نمی توانم ارزیابی دقیقی داشته باشم. اما به عنوان یک هوادار، یکی از نتایج کار او تیمی است که در کنار هم قرار گرفته است که عملکرد خوبی داشته و عملکرد خوبی داشته است. با وجود حواشی فراوان، در مجموع آثار او مثبت بوده است. شاید ضعف هایی در کار درویش وجود داشته باشد اما راه حل آن تقویت هیئت مدیره و سیستم مدیریتی حاکم بر باشگاه است. این تیم تاکنون خود را به عنوان یک مدعی قدرتمند برای قهرمانی معرفی کرده است. در مورد مشکل مالی و غیره، 40 سال است که ادامه دارد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: شاگردان گل محمدی در 8 بازی 15 امتیاز کسب کردند و روند خوبی داشتند. با این حال در 2 بازی اخیر مقابل تراکتور و سپاهان از روال معمول منحرف شدیم. شاید انتظار بیشتری داشته باشیم اما در تیم مشکلی نداریم.

رویانیان در پاسخ به بازیکنانی که پرسپولیس را دوست دارد، گفت: مهدی ترابی، وحید امیری و علیرضا بیرانوند بازیکنان مورد علاقه من پرسپولیس هستند. آنها با معیارهای خودم بازیکنان مورد علاقه من هستند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

محمد رویانیان در خصوص شایعات پیرامون تغییرات مدیریتی مغربی ها گفت: قطعا این تغییرات و عدم ثبات گریبان هر دو باشگاه را خواهد گرفت. پس از جدایی از باشگاه پرسپولیس در سال 1391، 7 مدیر به باشگاه آمدند که این حجم از تغییرات و عدم ثبات قطعا به باشگاه ضربه زد. رفتن لیدرها به کار جاری باشگاه و امور حقوقی و قضایی لطمه می زند. در هر صورت وزارت ورزش این لیدرها را منصوب و مجوز داد و هیئت مدیره را انتخاب کرد. با اعمال تغییرات، کار در حال انجام هر دو باشگاه به تعویق خواهد افتاد. روند توسعه آنها کند می شود.