تراویس کلس به دلیل تغییرات جدید قوانین NFL را مورد انتقاد قرار می دهد

قانون دیگری که در طول جلسات بهار NFL اضافه شد، در دسترس بودن یک بازیکن اضطراری در روزهای بازی بود. همانطور که قاعده قبلاً گفته شد، یک تیم فقط می تواند دو QB فعال در فهرست داشته باشد. اما پس از صدمات شدیدی که در فصل گذشته برای پرتاب کنندگان پاس رخ داد، و به نظر می رسد تا حد زیادی به شکست موقعیت سان فرانسیسکو 49ers در بازی NFC Championship، تیم ها اکنون می توانند یک سومی داشته باشند.

آنها اساساً می گویند اگر 49ers یک کوارتربک سوم داشت، به سوپربول می رفت.

— داو کلیمن (@NFL_DovKleiman) 25 مه 2023

شاید بزرگترین تغییر به نام ایمنی بازیکن باشد. از نظر آماری، ضربات بازی یکی از بازی‌هایی در فوتبال است که بیشترین آسیب‌دیدگی به سر را به همراه دارد و لیگ در گذشته برای به حداقل رساندن ضربه‌ها، تمام تلاش خود را انجام داده است. آنها با اجازه دادن به صید عادلانه در شروع بازی، قدمی فراتر از سال 2023 بر می دارند.

من متنفرم که ما همچنان از بازی دور می شویم. این چیزی است که واقعاً من را نگران می کند.»

جیسون در پاسخ می گوید که ما به حذف کامل تیم های ویژه نزدیک و نزدیک تر می شویم. از زمانی که لیگ نقطه‌نظر توپ را برای شروع بازی تغییر داد، شاهد کاهش قابل‌توجهی در بازده بوده‌ایم، و این قانون جدید احتمالاً بازگشت ضربه را بسیار نادر خواهد کرد. همانطور که کلس ها خاطرنشان می کنند، تیم ها اساساً در هر شروع بازی منصفانه بازی می کنند، به جز برای تیم های ضعیف و کوتاه.

تراویس کلسه نارضایتی خود را از این یکی نیز نشان می دهد. او این قانون را «کاملاً احمقانه» می‌خواند و می‌گوید که اگر این قانون در آن زمان وجود داشت، 49ers فصل گذشته به سوپربول می‌رسیدند.


راهنماهای شرط بندی NFL که ممکن است دوست داشته باشید


همانطور که در حال حاضر قانون می گوید، تیمی که از داخل خط 25 قدم موفق به گرفتن عادلانه شود، توپ را به خط 25 یارد منتقل می کند تا مالکیت خود را شروع کند. تراویس کلس نظر محکمی داشت:



https://sportslens.com/news/watch-travis-kelce-bashes-nfl-for-new-rule-changes/ منبع:

#شیرها HC Dan Campbell قوانین جدید گرفتن منصفانه برای شروع بازی را “بسیار ناامید کننده” می نامد، به خصوص که مربیان سراسر NFL با آن مخالف بودند.