تراکتور، قائم مقامی زیدان قبل از فرانسه!


سرویس خبر شماره: 2051304
7 تیر 1403 ساعت 01:57 |
1.8K امتیاز خبر|

7نقطه نظر

موندو دپورتیوو انتقال بتونی را تایید کرد

داوید بتونی برای یک فصل با تراکتورسازی قرارداد امضا کرد و سایت موندو دپورتیوو نیز به این موضوع پرداخت.

تراکتور، قائم مقامی زیدان قبل از فرانسه!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” به نقل از موندو دپورتیوو، داوید بتونی که دست راست زین الدین زیدان در دوران مربیگری اش در رئال مادرید بود، ماجراجویی جدیدی را آغاز می کند. او فصل گذشته چند ماهی را در باشگاه نیوون سوئیس سپری کرد، اما حالا چون به فوتبال ایران می رود، در فضایی کاملا متفاوت زندگی می کند. به خصوص تراکتورسازی که برای فصل آینده 2024-2025 به تیمش متعهد شده است. سرمربی فرانسوی حدود 400 هزار یورو خالص دریافت خواهد کرد.

این بدان معناست که بتونی جدا از حامی و دوست بزرگ خود، زیدان، بار دیگر ماجراجویی دیگری را آغاز خواهد کرد و در واقع، سرمربی سابق رئال مادرید اولین کسی بود که مسیر جدیدی را که همراه جدانشدنی اش در رئال مادرید طی خواهد کرد، دانست. نیمکت.

2048171

تصمیم بتونی موضع زین الدین زیدان را در قبال آینده این مرد برجسته فوتبال جهان نیز مشخص می کند. او در حال حاضر به مدیریت هیچ تیمی فکر نمی کند و به همین دلیل اخیرا پیشنهاد منچستر را رد کرده است.

تنها هدف زیدان در کوتاه مدت و میان مدت بازگشت به نیمکت تیم فرانسه پس از پایان دوران مربیگری دیدیه دشان است. سرمربی فعلی “آبی ها” تا بعد از جام جهانی 2026 آمریکا قرارداد دارد و در جام جهانی بعدی به عنوان نایب قهرمان جهان شرکت خواهد کرد که برای دشان بسیار مهم است. البته انتقادها از سرمربی تیم فرانسه شدت گرفت و مقام دومی در گروه چهارم یورو این شرایط را بدتر کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی