تراکتور خمس بالاتر از پرسپولیس و استقلال!

تنها تیمی که بهتر از تراکتور کار کرده سپاهان است. این تیم پس از جام جهانی در 7 بازی 16 امتیازی شد و حالا با این نتایج درخشان به صدر جدول رده بندی صعود کرده است.

1798099



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاید باورتان نشود اما از زمان حضور پاکو خمس، تراکتور بهتر از هر دو مدعی فوتبال ایران عمل کرده است.

تراکتور خمس بالاتر از پرسپولیس و استقلال!


سرویس خبر شماره: 1868434
15 فوریه 1401 ساعت 05:36 |
2.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بعد از جام جهانی؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برد مقابل فولاد تراکتورسازی با هدایت پاکو خمس چهاردهمین امتیاز به حساب شهرپوشان تبریزی را به خود اختصاص داد تا این تیم با تثبیت جایگاه خود در رده پنجم، نگاهی اجمالی به چهار تیم برتر جدول رده بندی داشته باشد. رنگ آمیزی.

در این مدت پرسپولیس، ملوان و فولاد با کسب 12 امتیاز کمتر از تراکتورسازی قرار گرفتند. البته این تعداد امتیاز پیشرفت بزرگی برای قووی سپید انزلی محسوب می شود و باعث شد تا از انتهای جدول جدا شوند و به میانه های جدول برسند.

نکته جالب در مورد تراکتور این است که از زمان جدایی داوطلبانه قربان بردیف و آمدن پاکو خمس (بعد از جام جهانی)، تراکتور نتایج بهتری نسبت به پرسپولیس و استقلال کسب کرده است. سرخپوشان تبریزی فولاد، استقلال، ذوب آهن و پیکان را شکست دادند و مقابل مس کرمان و گلغر به تساوی رسیدند و مقابل نساسی تنها یک باخت داشتند.

1798097

رفسنجان من و استقلال دو تیم 11 امتیازی لیگ برتر بعد از جام جهانی هستند و به عبارتی پاکو خمس با پیروزی مقابل استقلال در تبریز توانست تیمش را بالاتر از استقلال در ریکاردو ساپینتو در این نقاشی انتزاعی قرار دهد. .

1798096

نکته جالب اینجاست که تراکتور قبل از آمدن پاکو خمس به ایران در 11 بازی 15 امتیاز و میانگین 1.36 امتیاز کسب کرده بود اما حالا با میانگین 2 امتیاز از هر بازی به عنوان مدعی قهرمانی ظاهر شده است.