تراکتور در آخرین لحظه پیش افتاد

شاگردان پاکو خمس در لحظات پایانی نیمه اول دروازه پیکان را باز کردند.

تراکتور در آخرین لحظه پیش افتاد

تراکتوری که روی حملات خطرناک ظاهر شده بود، در دقیقه اول وقت اضافه نیمه اول به دلیل خطای مشکوک از سمت چپ محوطه جریمه، روی پاس ریکاردو آلوز، بهترین ارائه دهنده این فصل لیگ برتر، به گل رسید. لیگ. ، منجر به گل اول قرمزپوشان تبریزی شد و او پیکان را باز کرد.

در شرایطی که بازیکنان خطای هند را باور کردند، داور بازی را ادامه داد و پس از بیرون انداختن مهاجم از تراکتور، خطا را به نفع این تیم اعلام کرد، بنابراین ریکاردو آلوز به تیر دروازه فرستاد و ضربه سر سیدمحمد حسینی را در محوطه جریمه ارسال کرد. پست دور توسط محمدرضا عباسی تبدیل شد.

محمدرضا عباسی که از روی یک ضربه ایستگاهی برای تراکتور خطا شده بود، در این صحنه با ضربه سر شیرجه ای به سمت دروازه پیکان به کار خود پایان داد تا در سومین بازی فصل خود برای سرخ پوشان تبریزی حضوری موثر داشته باشد و اولین گل فصل خود را به ثمر برساند. شکست در لیگ برتر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال تراکتورسازی با سرمربیگری پاکو خمس امروز به مصاف پکان رفت. در نیمه اول، خودروسازان خوش شانس بودند که در سه موقعیت جدی دروازه باز نشد، اما در دقایق تلف شده موفق شدند با یک ضربه ایستگاهی گل اول را به ثمر برسانند، به حریف برسند و از حریف پیش بیفتند.


سرویس خبر شماره: 1860353
29 دسامبر 1401 در 03:57 ب.ظ
643 امتیاز خبر

0نقطه نظر