تراکتور هم مثل خمس با عدل کامل شروع می شود


سرویس خبر شماره: 1942674
18 ژوئن 1402 ساعت 11:55
3.7 هزار |

0نقطه نظر

تراکتور با خمس از نظر فنی تیم خوبی شده و به نظر می رسد فصل آینده یکی از تیم های مدعی قهرمانی باشد.

تراکتور هم مثل خمس با عدل کامل شروع می شود

برنامه تراکتورسازی آغاز تدارکات برای برگزاری اردوی آماده سازی در ترکیه و انجام 3 یا 4 بازی دوستانه در این کشور است. پاکو خمس برای انتخاب بهترین اردوی اردوی آماده سازی تیم تراکتورسازی، محمد نصرتی را برای از اردوهای این کشور به ترکیه اعزام کرد. کارلوس کی روش زمانی که در تیم ملی بود این کار را می کرد و هر جایی اردو می زد، ابتدا اعضای کادر فنی را برای از اردو به آنجا می فرستاد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگر نتیجه هفته گذشته مقابل استقلال را در نظر بگیریم که استثنا بود، باید گفت تراکتور خمس بازی های بسیار خوبی را مقابل حریفان انجام داد و با این سبک بازی و تقویت تیم. ، مطمئناً در فصل آینده تراکتور برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگد. این امر باعث زیبا شدن بازی های لیگ برتر و افزایش سطح کیفی بازی ها می شود. پاکو خامس اسپانیایی یکی از مربیانی است که بر خلق موقعیت در بازی ترکیبی تاکید دارد و به گفته وی گردش توپ اولین راه مقابله با تیم مقابل است چرا که باعث افزایش اعتماد به نفس تیم میزبان می شود.

برنامه بازی های دوستانه تیم تراکتورسازی در ترکیه با تیم هایی که در اردوی تراکتورسازی ترکیه حضور خواهند داشت مشخص می شود. تراکتور با حفظ ساختار اصلی تیم و اضافه شدن بازیکنان جدید امیدوار است با تیمی قدرتمندتر برای فصل جدید آماده شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی