تردیدها شروع می شود: لالیگا آخرین شانس ژاوی در بارسلونا است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دقایقی پس از پایان بازی بارسلونا و اینتر در نیوکمپ، خوان لاپورتا و دستیارانش که در جایگاه ویژه حضور داشتند، نگران شدند. تساوی 3-3 تقریباً بارسا را ​​از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد و اگر اینتر در بازی بعدی خود پیروز شود، بارسا باید مانند سال گذشته در لیگ اروپا بازی کند. هیچ کس در مدیریت بارسلونا پس از خریدهای خوب خود در تابستان تصور نمی کرد تیم تحت هدایت ژاوی در مرحله گروهی حذف شود.

امروز موندودپورتیوو نوشت که با وجود تساوی مقابل اینتر و حذف احتمالی لیگ قهرمانان، لاپورتا همچنان به ژاوی اعتماد دارد. مدیریت بارسا در لالیگا و ال کلاسیکو پیش رو که یکشنبه هفته آینده برگزار می شود، مدیران را مجبور کرده است که هیچ اقدامی علیه ژاوی و تیم انجام ندهند. لاپورتا شب گذشته با ژاوی صحبت کرد و دوباره از او و پروژه اش حمایت کرد. حالا لالیگا مهمترین هدف فصل بارسلونا است و اگر بارسا اینجا هم شکست بخورد، پروژه ژاوی بعد از یک سال و نیم شکست خواهد خورد. نگرانی ها در بارسلونا افزایش یافته است، اما آنها همچنان به ژاوی اعتماد دارند. عملکرد خوب بارسا در ال کلاسیکو نیز باعث افزایش اعتماد به نفس خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در بارسلونا هنوز به ژاوی و پروژه اش اعتماد دارند اما اکنون نگرانی و تردید در مورد او بیشتر از قبل است.

تردیدها شروع می شود: لالیگا آخرین شانس ژاوی در بارسلونا است

بارسلونا از چهار اهرم مالی برای خریدهای تابستانی استفاده کرد و برخی از دارایی های خود را فروخت تا در کوتاه مدت موفق شود و حذف لیگ قهرمانان یک شکست بزرگ و غیرقابل پیش بینی بود. بارسا یک بار دیگر بی اعتمادی خود را در لیگ قهرمانان نشان داد و این ناکامی تبعات اقتصادی و ورزشی زیادی را در پی خواهد داشت. در بارسا به پروژه ای که ژاوی شروع کرد اعتماد دارند، اما اکنون تردیدها بیشتر شده است.


سرویس خبر شماره: 1847987
21 مه 1401 @ 4:08 ب.ظ
601 امتیاز خبر

0نقطه نظر

رهبران بارسا نگران هستند