ترس برادر ستاره / می خواهد مرا بکشد و خانواده را از بین ببرد

پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس در روزهای اخیر به دلیل اظهارات جنجالی برادرش به یکی از نام های مطرح در اخبار تبدیل شده است.

ماتیاس برادر پوگبا تهدید کرد که او را گزارش می دهد و بعداً ادعا کرد که این بازیکن جادوگری را برای آسیب رساندن به امباپه استخدام کرده است که می تواند منجر به اخراج او از تیم فرانسه شود. پوگبا نیز به نوبه خود به پلیس شکایت کرد و مدعی شد دو اراذل مسلح به او حمله کرده و 13 میلیون یورو طلب کرده اند. در نهایت پوگبا برای فرار از خطر مجبور شد مبلغی در حدود صد هزار یورو به زورگیران بپردازد. پلیس اکنون در حال تحقیق است و دوستان دوران کودکی پوگبا و برادرش مظنون به باج گیری هستند.

ماتیاس که برای بلفورت در دسته چهارم فرانسه بازی می کند، ادامه داد: هر آنچه پل در هفته های اخیر در پاسخ به ویدیوهای من توسط خودش و وکلایش گفته است، این است که نام من را از بین ببرند. شما اصرار دارید که من که برادر بزرگتر شما هستم. فقط یک فرد حسود و حریص است و شما سعی می کنید قبل از صحبت کردن من را بدنام کنید. آیا به همین دلیل است که این همه صفحه جعلی به نام من ایجاد کرده اید؟ نه، توهم توطئه در اینجا پذیرفته نمی شود. می خواهد خانواده را از بین ببرد و مرا بکشد یا به زندان بفرستد.»



سرویس اخبار فوتبال خارجی

ماتیاس، برادر پوگبا اخیراً ویدیوی جدیدی را منتشر کرده است که در آن اعلام کرده است که اتهام برادرش در مورد اخاذی به او صحت ندارد و پل سال‌ها به یک شعبده باز پول می‌دهد تا از آسیب دیدن او جلوگیری کند. ماتیاس در این ویدیو می گوید: «پل پوگبا می گوید پولی که به دوستان دوران کودکی اش داده اخاذی بوده است. او اینگونه می خواهد افکار عمومی را توجیه کند، اما اگر اسناد رسمی ثابت کند که این پول قانونی و با اجازه خودش داده شده است، چه؟