ترس و نگرانی آلمانی ها؛ کابوس 2018 را تکرار نکنید


سرویس خبر شماره: 1845210
3 اردیبهشت 1401 ساعت 13:44 |
16.3 هزار امتیاز خبر|

22نقطه نظر

پس از شکست تکان دهنده مقابل مجارستان؛

جای تعجب نیست که مجارستان تحت هدایت مارکو روسی، سرمربی ایتالیایی، در مقابل آلمان بسیار خوب دفاع کرد. این دو تیم پیش از این در رقابت های یورو به مصاف یکدیگر رفته اند که این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید. با این حال، تفاوت زیادی بین آلمان به رهبری یواخیم لو و آلمان فعلی هانسی فلیک وجود نداشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فوتبال قطعا آمادگی خوب همه چیز نیست اما بدون آن نمی توان به موفقیت رسید. تیم ملی آلمان در جام جهانی 2018 روسیه این موضوع را به طرز دردناکی تجربه کرد. در حالی که سایر تیم ها به دقت برنامه های ورزشی خود را تنظیم می کردند، آلمان هفته ها در مورد عکس های این دو ملی پوش با رئیس جمهور ترکیه بحث و گفتگو کرد.

عملکرد ضعیف آلمان مقابل مجارستان این نگرانی را ایجاد کرد که این تیم نتواند در جمع مدعیان جام جهانی قرار بگیرد.

ترس و نگرانی آلمانی ها؛  کابوس 2018 را تکرار نکنید

اما جدا از عملکرد خوب مجارستان، باید به عملکرد ضعیف آلمان نیز اشاره کرد. در واقع، کمتر از دو ماه مانده به جام جهانی، تیم هانسی فلیک عملکرد بسیار ضعیفی ارائه کرد و نگرانی هایی را مطرح کرد. فلیک به قدری از عملکرد تیمش ناامید شده بود که بعد از بازی گفت: “قطعا نیمه اول بدترین بازی در بین 14 بازیی بود که من با تیم ملی مربیگری کردم.”

موضوع دیگری که باعث شد آلمان در جام جهانی 2018 شکست بخورد، شروع ضعیف این رقابت ها بود. جایی که آنها در بازی اول و بعد از آن بازی با یک گل مغلوب مکزیک شدند، کارلوس اوسوریو، سرمربی حریف گفت: برای این برد برنامه ای داشتیم که 6 ماه پیش طراحی کرده بودیم.

هانسی فلیک نزدیک به یک سال است که هدایت تیم ملی آلمان را برعهده دارد. او کار خود را با هفت پیروزی مقابل تیم های زیر متوسط ​​آغاز کرد. سپس چند تساوی و سپس برد 5-2 مقابل ایتالیا انجام شد که تاثیر خوبی داشت، اما شکست اخیر مقابل مجارستان دو ماه مانده به جام جهانی آلمان را نگران کرده است که می خواهد در میان مدعیان قهرمانی قرار بگیرد. رسیدن



مجله اخبار فوتبال داخلی

آنچه ژاپن برای اولین بازی جام جهانی 2022 قطر در نظر گرفته است، البته همچنان یک راز باقی مانده است. با این حال، هاجیمه موریاسو، مربی، پس از پیروزی 2-0 مقابل آمریکا در دوسلدورف، باید در مورد آن فکر کند. آلمان در لیگ ملت ها مغلوب مجارستان شد و این عملکرد مجارستان در برابر تیم هانسی فلیک می تواند الهام بخش ژاپن باشد تا در اولین بازی خود در جام جهانی مقابل مانشافت نتیجه خوبی کسب کند.