ترکیب احتمالی استقلال از شهر ماشین ها

* سیلوا به ترکیب دفاعی بازگشت
رافائل سیلوا که بازی با سپاهان را به دلیل اخراج در بازی پیکان از دست داد، می تواند استقلال را مقابل شهر خودرو همراهی کند. در کنار این بازیکن محمد دانشگری نیز حضور خواهد داشت که گل مهمی برای سپاهان به ثمر رساند. عارف غلامی دیگر مدافع آبی و سفید است.

* بازگشت روزبه به خط دفاعی؟
روزبه چشمی در دیدارهای قبلی تیمش در پست مدافع غیرتخصصی به میدان رفته است و با بازگشت سیلوا اکنون گزینه بازی در خط میانی را در اختیار دارد. مهدی مهدی پور نیز برای تقویت کمربند خط میانی استقلال در کنار او در میانه میدان بازی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی استقلال از شهر خودروها:
علیرضا رضایی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – محمد دانشگر – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – وریا غفوری – جعفر سلمانی – کوین یمگا – آرمان رمضانی – رودی ژستد



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاید این مشکل و پیش فرض ذهنی کادر فنی استقلال باعث شود که در بازی امروز مقابل شهر خودرو تیم خود را با ترکیب هجومی تری به زمین بفرستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، توقف هفته گذشته مقابل سپاهان فاصله امتیازی استقلال با پرسپولیس را به 4 کاهش داد. شاگردان گل محمدی امروز دو ساعت زودتر از آبی ها به میدان می روند و در صورت پیروزی مقابل ذوب آهن، این فاصله را به یک امتیاز کاهش می دهند، سپس استقلالی ها به سه امتیاز مقابل شهر خودرو محکوم می شوند.

* ورا یا صالح، مشکل همین است
عملکرد صالح حردانی در دیدارهای گذشته نتوانست رضایت کامل کادر فنی را جلب کند و ممکن است تغییراتی در سمت راست استقلال ایجاد شود و وریا غفوری از ابتدا جایگزین او شود. در سمت چپ، جعفر سلمانی همچنان گزینه مورد اعتماد مجیدی است. اگرچه سلمانی در نیمه اول مقابل سپاهان هم بدشانس بود اما شانس بازی او بیشتر از جلالی است.


سرویس خبر شماره: 1823372 |
19 ژوئن 1401 ساعت 00:09 |
12,306 امتیاز خبر|

2نظرات

فرهاد به تیمش حمله می کند؟

به احتمال زیاد استقلال امروز با ترکیب هجومی تری نسبت به دیدارهای گذشته به مصاف شهر خودرو خواهد رفت.

* رضایت و فرصت برای درخشش دوباره
محرومیت سیدحسین حسینی این فرصت را به علیرضا رضایی داد تا جای خالی یک گارد باتجربه آبی ها را پر کند. رضایی در این فصل 3 بار در لیگ برتر در دروازه استقلال بوده و دو بار موفق شده کلین شیت کند. او امیدوار است که رکورد گلزنی تیمش را به 4 برساند.

* بالاخره حسین زاده روی نیمکت می نشیند؟
هواداران استقلال در دیدارهای گذشته انتقادات زیادی به سبک بازی امیرحسین حسین زاده داشتند و او امروز روی نیمکت نشسته است. کوین یمگا تنها وینگر تهاجمی استقلال در این بازی خواهد بود.

* هدف و تجربه گلزنی در شهر ماشین ها
آرمان رمضانی در بازی های قبلی که برای استقلال به میدان رفت از ابتدا خوب و کارآمد به نظر می رسید. او در دو دیدار قبلی توانست درهای شهر ماشین ها را باز کند و تجربه زیادی از دیدار با این تیم دارد. کادر فنی استقلال در دیدار امروز نیز مانند بازی می تواند از رمضانی و رودی زستد در خط حمله استفاده کند. جایی که این دو بازیکن توانستند دروازه رقیب را به مشهد باز کنند.