ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با پرسپولیس

1881650

* گیتاریست تنظیم را تنظیم می کند
از آخرین گل مهاجم گیتاریست آبی ها مدت زیادی می گذرد. او در سال 1402 هنوز موفق به گلزنی نشده است اما تجربه ثابت کرده که مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشته است. یک گل در دربی می تواند مطهری را به پنجمین گل تاریخ شهروردها برساند و با پشت سر گذاشتن مجیدی و جباری نامش را جاودانه کند.

1881649

در زیر تک به تک به بررسی بازیکنان احتمالی در بازی امروز مقابل پرسپولیس می پردازیم:

* بازگشت عثمان به ترکیب
فوتبال مهری با هدایت ساپینتو کاملا تغییر کرده است. او از یک بازیکن تعویضی به مهره ثابت خط هافبک استقلال تبدیل شده است. این بازیکن دیدار قبلی مقابل نساجی را به دلیل محرومیت از دست داد اما اکنون آماده حضور در دربی است. وی اگرچه در دیدار با مس رفسنجان دچار شکستگی بینی شد اما از فرصت استفاده کرد و دیدار با نساجی را از دست داد و حالا این بازیکن آماده بازی فردا است. قرار است مهری با ماسک معروف خود وارد زمین شود

1881654

* زمان تکمیل یک فصل رویایی از آرش فرا رسیده است!
بدون شک آرش یکی از بهترین فصول خود را در فوتبال سپری می کند و شاید بتواند بهترین آن را بگوید. بازیکنی که کاملا خود را از فشار انتقادات هواداران خلاص کرده تا جایی که غیبت او برای استقلال موضوعی حساس و نگران کننده تلقی می شود. رضاوند که در دربی قبلی نتوانست مطابق انتظار ظاهر شود، فردا به دنبال پایان فصل بسیار قدرتمند خود است.

1881655

بنابراین می توان گفت سرمربی پرتغالی از سیدحسین حسینی در دروازه استفاده خواهد کرد. با توجه به مصدومیت عارف، بازی از ابتدا برای او منطقی خواهد بود. او جفت خطوط دفاعی را با رافائل سیلوا تشکیل می دهد. سمت راست، صالح حردانی در حال انجام وظیفه است زیرا شرایط یاماگا مساعد نیست. جعفر سلمانی گزینه اول ساپینتو در سمت چپ است. در مرکز زمین، روزبه چشمی به همراه سعید مهری و آرش رضوند خط وسط آبی ها را تشکیل می دهند. محمد محبی و مهدی قیدی به عنوان وینگرهای راست و چپ استقلال و ارسلان مطهری از ابتدا در بالای خط حمله به میدان خواهند رفت.

* ستون تیم ساپینتو با روحیه بالا
یکی از بهترین بازیکنان لیگ بیست و دوم قطعا اشمی است. بازیکنی که به یکباره راهی جام جهانی شد و با گلی که وارد دروازه ولز کرد تغییر بزرگی در عملکردش ایجاد شد. روزبه همیشه شریک مورد اعتماد ساپینتو در این فصل بوده و در هر بازی عملکرد خوبی داشته است. با حضور این بازیکن در خط هافبک، هواداران کمتر دغدغه ای در نبرد میانی دارند. او اخیرا صاحب دو فرزند شده و به همین دلیل روحیه بالایی برای این بازی دارد.

1881648

* بازگشت مرادمند پس از یک مسمومیت عجیب
او در این فصل بازی های زیادی انجام نداده است اما در همان بازی ها خوب بازی کرده است. مرادمند مقابل مس رفسنجان و تراکتورسازی گلزنی کرد و ثابت کرد حتی در هفته های پایانی لیگ هم می توانید انگیزه خود را حفظ کنید و توانایی خود را نشان دهید. او در بازی قبلی مقابل نساجی در ترکیب اصلی قرار داشت اما به دلیل بیماری و دل شکستگی نتوانست به میدان برود و عارف جای او را گرفت. مرادمند در گفتگو با مجله اخبار فوتبال اعلام کرد که از حرکت شادی بیرانوند بعد از دربی ناراحت است و قصد انتقام دارد. او حالا فردا فرصت دارد تا شکست دربی قبلی را جبران کند.

1881653

* جای خالی یاماگا را پر می کند
هاردانی پس از مصدومیت یاماگا در سمت راست خط دفاعی استقلال کار سختی داشت. این بازیکن که فصل گذشته یکی از مهره های مهم قهرمانی تیمش بود، پس از حضور به جای بازیکن فرانسوی کمی با شرایط ایده آل فاصله داشت اما در بازی های اخیر فرم ایده آل خود را کاملا به دست آورده و می تواند ساپینتو را امیدوار کند. . برای دربی فردا .

1881651

* کاپیتان برای بردن جام وارد می شود
کاپیتان استقلال در شهرورد پایتخت کارنامه خوبی ندارد. وی 9 بازی مقابل پرسپولیس انجام داد که با 0 برد، 3 باخت و 6 تساوی به پایان رسید. شاید سیدحسین یکی از معدود بازیکنان تاریخ شهروردها باشد که با این همه بازی مقابل حریفان سنتی طعم پیروزی را در بازی نچشید. مسلما در 2 بازی جام حذفی که به ضربات پنالتی کشیده شد، آبی ها به لطف درخشش حسینی از سد پرسپولیس گذشتند اما طبق مقررات این 2 بازی برد محسوب نمی شود و حسینی نتوانست برنده شود. در 90 یا 120 دقیقه به مصاف قرمزها می‌رویم. حالا او می خواهد این طلسم را در دهمین دربی خود بشکند.

1881656

* ماموریت ناتمام قائدی در دربی
او نیم فصل دوم باورنکردنی را پشت سر گذاشت. بازیکنی که در بازی های قبلی استقلال در زمین ناجی و فوق ستاره بود و همانطور که در بالا هم اشاره شد، در 2 دربی قبلی نتوانست در برابر پرسپولیس در حد خودش عمل کند. مهدی قیدی که در چند فصل گذشته بهترین عملکرد خود را در دربی داشته است، فردا باید اشتباهات خود را جبران کند و بار دیگر زمینه ساز پیروزی استقلال شود.

1881647

* شهرآورد؛ تنها نقطه تاریک کارنامه محبی
او و هموطنش در این فصل از بازیکنان استقلال بوده اند اما نه محبی و نه قیدی در دربی های لیگ 2 در حد خود ظاهر نشده اند.محبی که وضعیتش برای فصل نامشخص است، قرار است با قهرمانی در جام حذفی فصل عالی خود را به پایان برساند.

1881652

ریکاردو ساپینتو تعدادی از مهره های کلیدی خود را برای این بازی از دست داده است. مهدی مهدی پور که این دیدار را به دلیل محرومیت از دست داد، کوین یاماگا هنوز نتوانسته در تمرینات دسته جمعی شرکت کند و وضعیت عارف غلامی نیز نامشخص است و به نظر می رسد این بازیکن نتواند در دربی چهارشنبه شرکت نکند. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال که تا هفته های پایانی لیگ مدعی اصلی قهرمانی محسوب می شد، دربی پایتخت را باخت و جام را به پرسپولیس سپرد و حالا آبی پوشان نمی خواهند دومین قهرمانی داخلی را کسب کنند. قطع کنید، به شاگردان یحیی گل محمدی بسپارید.

استقلال با تغییرات متعددی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت، بازیکنانی که در ترکیب اصلی حضور دارند انگیزه بسیار بیشتری نسبت به شماره 100 شهرورد دارند.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 1941033
10 ژوئن 1402 ساعت 03:00
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با تغییر چشمگیر خط دفاعی و غیبت یاماگا

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با پرسپولیس:
سید حسین حسینی – رافائل سیلوا – محمدحسین مرادمند – صالح حردانی – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قیدی – ارسلان مطهری



مجله اخبار فوتبال داخلی

* احتمالا تنها خارجی استقلال در دربی
مدافع برزیلی که فصلی پر از پیچ و خم را پشت سر گذاشته، در دربی پایتخت کار سختی دارد. سیلوا در آخرین بازی های فصل کمی متزلزل به نظر می رسید اما در بازی قبلی مقابل نساجی کادرفنی را امیدوار کرد. مدافع برزیلی بلند قامت استقلال از باخت قبلی در دربی درس گرفته و حالا به دنبال جبران آن در بازی فردا است.

1881404

* نامحدود ترین استقلال دوباره فیکس شد
قطعا او در دو فصل گذشته برجسته ترین بازیکن استقلال بوده است. فرهاد مجیدی و ساپینتو با وجود برخی انتقادات هواداران همیشه به سلمانی اعتماد داشتند و او موفق شد پنجمین گل خود را با استقلال در بازی با تراکتور به ثمر برساند. او که بیشتر روی کار دفاعی متمرکز است، فردا ماموریت سختی برای رویارویی با سمت راست پرسپولیس دارد.