ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان

* سیدحسین حسینی پس از نیمکت نشینی در بازی جام حذفی مقابل نساجی، امروز در ترکیب دروازه استقلال قرار می گیرد تا بتواند روی کلین شیت های خود به این روند ادامه دهد. رقابت او با رشید مظاهری نیز در نوع خود جالب خواهد بود.

* پس از چند بازی، رودی زستد بالاخره به ترکیب اصلی باز می گردد و از ابتدا شروع می کند.

* در غیاب رافائل سیلوا بازیکن خصوصی، محمد دانشگر به ترکیب اصلی بازخواهد گشت. او به همراه روزبه چشمی و عارف غلامی خط دفاع تیمش را تشکیل خواهند داد.

* جعفر سلمانی که تک گل تیمش در این بازی را به ثمر رساند امروز در سمت چپ تیمش به میدان می رود. صالح حردانی نیز برای تیم راست خود بازی خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال امروز در یکی از حساس ترین و حساس ترین دیدارهای خود برای رسیدن به جام قهرمانی به مصاف سپاهان می رود. شاگردان فرهاد مجیدی در صورت پیروزی در این بازی گام بلندی برای قهرمانی در لیگ بیست و یکم بر می دارند و آبی ها برای رسیدن به سه امتیاز این بازی به مصاف رقیب قدرتمند خود می روند.

* امیرحسین حسین زاده که در بازی نساجی مورد انتقادات زیادی قرار گرفته، امروز به دنبال غرامت است. کوین یمگا دیگر عنصر هجومی استقلال در کنار او خواهد بود.

استقلال باید با ترکیبی متفاوت از نساجی به مصاف سپاهان برود:

انتظار می رود استقلال با ترکیبی متفاوت از دیدار مقابل نساجی به مصاف سپاهان برود.


سرویس خبر شماره: 1822596 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 02:10 |
9,590 امتیاز خبر|

0نظرات

در انتظار بازگشت حسینی، زستاد و مهدی پور

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان:
سید حسین حسینی – محمد دانشگر – روزبه چشمی – عارف غلامی – مهدی مهدی پور – زبیر نیکونفس – صالح حردانی – جعفر سلمانی – امیرحسین حسین زاده – کوین یمگا – رودی زستد



مجله اخبار فوتبال داخلی

* زبیر نیکونفس و مهدی مهدی پور دوباره از ابتدا با هم بازی خواهند کرد. مهدی پور در بازی حساس جام حذفی مقابل نساجی نیمه اول را به دلایل انضباطی از روی نیمکت دنبال کرد.