ترکیب احتمالی ایران مقابل اروگوئه

اما در دفاع، کی روش دو مهره مورد اعتماد خود را از دست داده است. وحید امیری که به تازگی تمرینات گروهی را آغاز کرده و احتمال دوندگی ندارد. رامین رضاییان نیز به دلیل عدم دریافت ویزا، اردوی اتریش را از دست داد. با این وضعیت به نظر می رسد ترکیب دفاعی ایران مقابل اروگوئه به این صورت باشد: صادق محرمی با ثبت دو نمایش عالی در لیگ قهرمانان اروپا به اردوی تیم ملی اضافه شد و او جزو بازیکنان مورد نظر کی روش برای بازی امروز است. . از بین میلاد محمد و احسان حاج صفی، گزینه کیروش به احتمال زیاد محمدی برای چپ دفاعی خواهد بود. اما دست سرمربی تیم ملی برای انتخاب یک جفت مدافع میانی باز است. شجاع خلیل زاده، سیدمجد حسینی، مرتضی پورعلیگنجی و محمدحسین کنعانی زادگان برای کی روش حضور دارند. اما انتخاب او برای این دیدار به احتمال زیاد کنعانی زادگان و خلیل زاده خواهند بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” اروگوئه; اولین آزمون جدی ایران در راه جام جهانی قطر است. تیمی پر از ستاره هایی که در لالیگا و لیگ برتر می درخشند و حریفی سرسخت و با کیفیت برای تیم ملی هستند.

با این حال پس از 3 سال تیم ملی با مدیریت کارلوس کی روش به میادین بازمی گردد و ترکیب و سیستمی که برای مبارزه با اروگوئه به کار می رود چگونه خواهد بود؟

تیم ملی در حالی به مصاف اروگوئه می رود که ترکیب به کار رفته در این بازی و بازی با سنگال را باید آخرین ترکیب مورد استفاده در جام جهانی دانست.

ترکیب احتمالی ایران مقابل اروگوئه


سرویس خبر شماره: 1844965
1 اردیبهشت 1401 ساعت 14:52 |
41

0نقطه نظر

اولین آزمون جدی در راه جام جهانی

در خط دروازه، کارلوس کی روش با چهار دروازه بان به اردو رفت. علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، پیام نظام و سید حسین حسینی. با این حال به نظر می رسد بیرانوند همانند جام جهانی 2018 گزینه اصلی کی روش برای رویارویی با اروگوئه باشد.

اما در پست های حمله تغییراتی خواهیم داشت. طارمی وینگر چپ مورد علاقه کی روش است. جایی که قبلا از آن استفاده کرده و نتیجه گرفته است. در سمت راست علیرضا جهانبخش از تمامی بازیکنان تیم مردان پرتغال جلوتر خواهد بود و سردار آزمون تک مهاجم ایران مقابل اروگوئه خواهد بود.

ترکیب احتمالی ایران:
علیرضا بیرانوند، صدیق محرمی، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، میلاد سرلک، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، سردار آزمون.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با این حال کارلوس کی روش ثابت کرده است که تیمی را با استراتژی مشخص و دشوار به بازی مقابل حریفان سرشناس می فرستد. نمونه آن جام جهانی 2018 و مبارزه با اسپانیا و پرتغال است که اولی با حداقل باخت و دومی یک امتیاز برای ایرانی ها به همراه داشت. حتی در فهرست جوایز این مربی پرتغالی به شکست شیلی در دیداری دوستانه مقابل ایران اشاره می کنیم که نکته مثبتی است.

در خط هافبک احتمالا از سه بازیکن به عنوان هافبک دفاعی استفاده می شود. سعید عزت اللهی، میلاد سرلک و احسان حاج صفی دو بازیکنی هستند که با حضور همیشگی خود مقابل اروگوئه نظر کی روش را جلب کردند.