ترکیب احتمالی تیم ملی برای دیدار لبنان

از خط دروازه تا خط حمله؛ اسکوچیچ به اندازه کافی بازیکن جایگزین دارد و در طول بازی می تواند با خواندن بازی و انجام تعویض های به موقع شرایط را به نفع ایران تغییر دهد. 4-1-4-1 یا 1-3-2-4؟ ما تکرار میکنیم. اینها مهم نیست روش های بازی نه به پیروزی منجر می شود و نه به شکست. این بازی در زمین و فاصله بین بازیکنان است که به برتری تیم رای می دهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

همانطور که بازی ایران مقابل کره جنوبی تشریفاتی نبود، به نظر می رسد بازی تیم ملی مقابل لبنان نیز تشریفاتی نیست، زیرا ایران مصمم به پیروزی در این بازی است و از طرفی لبنانی ها اعلام کردند که به دنبال یک بازی افتخارآمیز هستند. علیه ایران بنابراین می توان پیش بینی کرد که این دیدار برای هر دو تیم مسابقه سختی باشد.


سرویس خبر شماره: 1817109 |
08 فروردين 1401 ساعت 23:22 |
1,250 |

0نظرات

محتاط یا فقط برای حمله؟

بازگشت به خط دفاعی صادق محرمی رفتن به دفاع راست خبر خوبی برای تیم ملی است. در قلب خط دفاعی به راحتی می توانیم بازی را پیش بینی کنیم محمدحسین کنعانی زادگان و مجید حسینی چون شجاع خلیل زاده به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی را ترک کرد. نور امید اسکوچیچ یکی از بازیکنان مورد علاقه ای است که این بار باید در پست تخصصی بازی کند. یعنی دفاع چپ و در این صورت میلاد محمدی دوباره نیمکت نشین خواهد شد.

از خط دروازه شروع می کنیم. اسکاتلندی از علیرضا بیرانوند به امیر عابدزاده و حالا اگر قرار باشد به اشتباه از امیر عابدزاده سبقت بگیرد، شماره یک تیم ملی همیشه می ترسد که به اشتباه جایگاهش را در تیم ملی از دست بدهد و بی شک این استرس برای یکی از دروازه بان ها خواهد بود. تیم ملی خوب نخواهد بود. امیر عابدزاده یا علیرضا بیرانوند؟ اسکوچیچ اگر بخواهد مثل یک مربی اروپایی عمل کند، دوباره به مصاف امیر عابدزاده می رود تا به او ثابت کند روی یک اشتباه دروازه بان شماره یک خود را رها نمی کند. در غیر این صورت علیرضا بار دیگر به تیم ملی برمی گردد. به خصوص که این دروازه بان نیز با یک خطا جای خود را در تیم ملی از دست داد.

سردار آزمون در راس خط حمله تیم ملی. این محتمل ترین تصمیم اسکوچیچ برای فاز هجومی است. اسکوچیچ در گذشته در غیاب سردار آزمون و مهدی طارمی هرگز با دو مهاجم تیم ملی را به چالش نکشیده است. این بار مهدی طارمی نیست. آیا اسکوچیچ نظر خود را تغییر می دهد؟ وحید امیری پشت سر سردار آزمون به عنوان بازیساز یا مهاجم دوم یا هر عنوان دیگری. این احتمالا نسخه نهایی اسکوچیچ برای خط حمله خواهد بود. البته این یک پیش بینی است. او می خواهد بگوید وحید امیری در دیدارهای گذشته نشان داده که در نیمه فضاها بازیکن خوبی است. او و علیرضا جهانبخش می توانند در طول بازی مدام جای خود را عوض کنند. اسکوچیچ قبلا این روش را در یکی از بازی ها امتحان کرده بود که به خوبی جواب داد.

تیم ملی در این بازی چگونه بازی خواهد کرد؟ سیستم مهم نیست در فوتبال امروز مسافت ها مهم ترین قسمت بازی است که با بازگشت چند بازیکن مصدوم به اردوی تیم ملی وضعیت ایران در بازی با لبنان خوب می شود بهتر از بازی با کره جنوبی. به خصوص که این مسابقه تماشاگر خواهد داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از باخت 2 بر صفر مقابل کره جنوبی، این پیروزی برای تیم ملی مهم است. این پیروزی علاوه بر اینکه به ایران فرصت بازگشت به صدر جدول را می دهد، دیدارهای مقدماتی را نیز با پیروزی می بندد و پایانی عالی برای دراگان اسکوچیچ و شاگردانش خواهد بود. تیمی که زودتر از خیلی از تیم های دیگر بلیت دوحه را گرفت. در زمانی که مارک ویلموتس کار را برای اسکوچیچ و تیمش سخت می کرد.

بازگشت تیم ملی به صدر جدول گروه A تنها به امتیاز گرفتن امارات مقابل کره جنوبی بستگی ندارد. ایران نیز باید بازی خوبی مقابل لبنان داشته باشد و این دیدار را با 3 امتیاز به پایان برساند.

بازی گفت عزت الهی و احمد نوراللهی در رویارویی با خط دفاعی هم ملی پوشان در فاز دفاعی قدرتمند خواهند بود و هم در فاز هجومی چون احمد نوراللهی هافبکی است که دوست دارد جلو برود و گل بزند. سعید هم مانند صادق محرمی برای این بازی به اردوی تیم ملی برمی گردد. بازگشت بازیکنان اصلی به تیم ملی تنها به این دو بازیکن ختم نمی شود. کاپیتان به تیم ملی بازمی گردد علیرضا جهانبخش. و علی قلی زاده دو هافبک در تیم ملی حضور خواهند داشت. تیم ملی در این بازی کمی تهاجمی تر از بازی قبل بازی خواهد کرد چرا که لبنان از نظر فنی در حد کره کره نیست و از طرفی ملی پوشان به دنبال این هستند که بازی را با یک ویکتوری خوب به پایان برسانند.