ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل تونس

تیم ملی فوتبال ایران مقیم دوحه امروز در آخرین بازی دوستانه خود پیش از آغاز جام جهانی به مصاف تونس می رود.

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل تونس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این دیدار به درخواست فدراسیون فوتبال ایران بدون حضور تماشاگران، خبرنگاران و عکاسان برگزار می شود و هدف کارلوس کی روش بررسی ترکیب تیم ملی و نحوه بازی مقابل انگلیس است. برای آخرین بار.


سرویس خبر شماره: 1853791
25 نوامبر 1401 ساعت 11:30 صبح
7K |

2نقطه نظر

ایران و تماشای مجدد بازی با انگلیس

تنها هافبک دفاعی تیم ملی در بازی با تونس که شبیه سازی بازی با انگلیس است گفت عزت اللهی این نقش در تیم استقلال باشد روزانه او بازی می کند و می تواند مهره جایگزین خوبی باشد. دو هافبک در دست که باید در یک خط و به موقع بازی کنند دفاع در وسط برای بازگشت به میدان، احتمالاً aحمدانورالهی و سامان قدس هستند. به سمت راست علیرضا جهانبخش و در سمت چپ وحید امیری آنها فرصت بیشتری برای بازی دارند. به خصوص که این دو بازیکن علاوه بر حرکت در نیمه فضاها و ایجاد خطر روی دروازه حریف، بازیکنان خوبی برای کادربندی و گلزنی به حساب می آیند. تیم ملی در این پست ها بازیکنان خوبی روی نیمکت دارد. علی قلی زاده و مهدی ترابی. به نوک خط حمله همبازی مهدی طارمی محتمل تر از سردار آزمون بیشتر به این دلیل است که سردار آزمون بیش از یک ماه مصدوم بود و البته دوران نقاهت خود را به خوبی سپری کرد و اکنون آمادگی خوبی برای حضور در تیم ملی دارد. برای کارلوس کی روش آسان است که هر زمان که قصد تغییر را داشته باشد، مهاجم سمی و باتجربه ای مانند مهدی طارمی را روی نیمکت داشته باشد.

انتظار می‌رود کارلوس کی‌روش دوشنبه آینده تیم ملی را با سه هافبک میانی با طرح 1-4-1-4 مقابل ساوت‌گیت دانشجویان به زمین بفرستد تا مانع از شکست تیم ملی مقابل انگلیسی‌ها در میانه میدان نبرد شود. در نتیجه حضور علیرضا بیرانوند به دروازه تیم ملی او به احتمال زیاد مقابل انگلیس بازی خواهد کرد. او مرد شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2022 است. درست مثل جام جهانی 2018 که با مهار پنالتی کریس خاطره انگیز شد. اگرچه در مقدماتی جام جهانی و در برخی بازی ها شاهد افت علیرضا بوده ایم و همین امر باعث شده تا امیر عابدزاده وارد دروازه تیم ملی شود، اما کارلوس کی روش حاضر نیست چنین دروازه بان باتجربه ای را به راحتی صف آرایی کند.

به قلب دفاع حضور محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو مدافعی که در لیگ ستارگان قطر با هم بازی می کنند و به نوعی با چشم بند در زمین بازی می کنند یک اتفاق طبیعی است. مرتضی پورعلی گنجی و سید مجید حسینی از آنها فروشگاه البته تیم ملی در این پست مد نظر است. در سمت راست خط دفاعی امکان بازی وجود دارد رامین رضاییان بیشتر از صادق محرمی است و در سمت چپ خط دفاعی انتظار می رود، ابوالفضل جلالی چون کارلوس کی روش از او در آن موقعیت مقابل اروگوئه و نیکاراگوئه استفاده کرد. میلاد محمدی و احسان حاج صفی آماده بازی در این پست هستند و شاید در آخرین لحظات کارلوس مجبور شود از احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی در این پست استفاده کند چرا که بازیکن با تجربه تری نسبت به ابوالفضل جلالی است.

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل تونس: علیرضا بیرانوند – محمدحسین کنعانی زادگان – شجاع خلیل زاده – رامین رضاییان – ابوالفضل جلالی (احسان حاج صفی) – سعید عزت اللهی – سعید عزت اللهی – احمد نورالهی – سامان قدوس – علیرضا جهانبخش – وحید امیری – مهدی طاهانی



مجله اخبار فوتبال داخلی