ترکیب احتمالی پرسپولیس برای سپاهان

* دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی دارند و باید دید در این بازی چه می کنند. دانیال هم مثل جورجی فصل گذشته پیراهن سپاهان را بر تن کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز بین پرسپولیس و سپاهان برگزار می شود. یحیی گل محمدی در حالی تیمش را به این بازی اعزام می کند که شیخ دیابات و سعید صادقی به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارند و یحیی باید در غیاب آنها تیمش را تکمیل کند.

به نظر می رسد یحیی برای بازی امروز با دو مهاجم وارد زمین می شود و ترکیب تیم خود را بر اساس سیستم 4-4-2 انتخاب می کند که در آن دو هافبک دفاعی و دو وینگر خط هافبک را تشکیل می دهند.در این سیستم و دو مهاجم در یک ماموریت امتیاز دهی مسئول خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان:
علیرضا بیرانوند
علی نعمتی
گئورگی گلسیانی
مرتضی پورعلیگنجی
دانیال اسماعیلی فر
میلاد سرلک
سینا اسدبیگی
مهدی ترابی
وحید امیری
لئاندرو پریرا
عیسی الکاثر



مجله اخبار فوتبال داخلی

* مهدی ترابی و وحید امیری دو هافبک کناری پرسپولیس برای این بازی هستند و این احتمال وجود دارد که با حضور محمد عمری در جناح راست، امیری به سمت چپ خط دفاعی منتقل شود.

* میلاد سرلک و سینا اسدبیگی دو هافبک دفاعی پرسپولیس در این بازی هستند. البته گفته می شد کمال شانس بیشتری برای بازی داشت اما در آخرین تمرین به گفته یحیی این زوج را برای مسابقه انتخاب کرد تا احتمال بازی سروش رفیعی به صفر نزدیک شود.

* دو مهاجم پرسپولیس احتمالا لئاندرو پریرا و عیسی آل کثیر خواهند بود، بنابراین پریرا برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت. دو سال پیش آل کثیر موفق شد مقابل جهان گلزنی کند و حالا به دنبال تکرار آن گل خواهد بود.

تیم پرسپولیس در یکی از حساس ترین دیدارهای فصل به مصاف سپاهان می رود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای سپاهان

* گئورگی گلسیانی و مرتضی پورعلیگنجی مدافعان میانی پرسپولیس در بازی امروز هستند. نکته جالب اینجاست که گلسیانی سابقه بازی در سپاهان را دارد و باید دید او در این بازی چه عملکردی خواهد داشت.

* علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس برای این دیدار حساس خواهد بود و امیدوار است بعد از دو بازی دور از کلین شیت بتواند دروازه پرسپولیس را آرام کند. او در بازی افتتاحیه مقابل سپاهان موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد و باید دید در این بازی چه خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1871824
03 مارس 1401 @ 11:51 ق.ظ |
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کدام ستاره بیرون است؟

با این حال نکته مهم بازگشت سیامک نعمتی به لیست پرسپولیس است و همچنین احتمالا لئاندرو پریرا، مهاجم برزیلی در لیست قرمزها حضور خواهد داشت و شانس حضور در لیست آن تیم را دارد. البته این در شرایطی است که عیسی آل کثیر و محمد عمری دو گزینه دیگر هستند.