ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک


سرویس خبر شماره: 1867936
12 فوریه 1401 ساعت 10:27 |
9.6 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

یحیی گل محمدی پس از باخت تلخ و شاید باورنکردنی مقابل فولاد، نمی خواهد دو هفته متوالی ناکامی تیمش رقم بخورد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرمزها با هدف بزرگ کسب امتیاز در خانه و پیروزی مقابل آلومینیوم در ورزشگاه آزادی حاضر می شوند، یعنی در دیداری که در نهایت هواداران این تیم اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کردند. رویداد ویژه پس از آن که آنها برای مدت طولانی شاهد خواهند بود رخ داد.

خط وسط پرسپولیس احتمالا با کمی تغییر خواهد آمد. میلاد سرلک و سینا اسدبیگی به عنوان هافبک دفاعی با کارکردهای متفاوت حضور خواهند داشت و مهدی ترابی و امید عالیشاه ضمن حضور در خط دو طرفه به عنوان بازیساز، به تناوب در خط حمله برای گلزنی نیز حضور خواهند داشت. برابر حریف باشد

1790322

خط دفاعی پرسپولیس با حضور پورعلیگنجی و گلسیانی در مرکز دفاع و دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی در سمت راست و چپ احتمالاً با شرایط قبلی مقابل حریف قرار خواهد گرفت. نعمتی که فصل گذشته در پرسپولیس به عنوان مدافع میانی عملکرد درخشانی داشت، در این فصل به دلیل نبود دفاع چپ متخصص تغییر پست داد و در برخی بازی ها با بدشانسی دست و پنجه نرم کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند
مرتضی پورعلیگنجی
گئورگی گلسیانی
دانیال اسماعیلی فر
علی نعمتی
میلاد سرلک
سینا اسدبیگی
مهدی ترابی
امید عالیشاه
وحید امیری
محمد عمری



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمد عمری که در دیدارهای گذشته نتوانست عملکرد درخشان خود را مقابل فولاد خوزستان به دست بیاورد، حالا به یک اتفاق ویژه مقابل آلومینیوم امیدوار است در روزی که قطعا هواداران با یک شارژ معنوی بزرگ او را روی سکوها همراهی کنند. هافبک جوان پرسپولیس که پس از جدایی از لوکادیا وظیفه گلزنی در این تیم را بر عهده داشت و موفق شد در این مدت سه گل به ثمر برساند، باید دید مقابل خط دفاع و دروازه در آلومینیوم و جلو چه عملکردی خواهد داشت. از طرفداران وحید امیری احتمالا مانند دیدارهای گذشته در کنار او حضور خواهد داشت. امیر که روز کم رنگی را مقابل فولاد سپری کرد، باید دید در این دیدار حساس می تواند عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارد یا خیر.

علیرضا بیرانوند بار دیگر گزینه اول یحیی گل محمدی خواهد بود. شماره یک قرمزها که به مصاف رقیب جوان خود می رود و باید دید در این مبارزه موفق خواهد شد و دروازه تیمش را بسته نگه دارد یا خیر.

1792111