ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

در اردوی پرسپولیس، لئاندرو پریرا تنها قربانی قرمزها محسوب می شود تا این تیم روی نیمکت خود احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت حنان اف، کمال ساغام نیا، سینا اسدبیگی، امید عالیشاه، شیخ دیابات، محمد عمری و مهدی عبدی حساب کند. . ، و شما باید آن را ببینید. تفکرات یحیی گل محمدی در جریان بازی به او فرصت بازی می دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

معجون مخصوص یحیی در خط وسط
این تیم برای مقام ششم باز هم به میلاد سرلک اعتماد خواهد کرد و تهاجمی ترین مثلث تیم نیز با حضور مهدی ترابی، سعید صادقی و البته سروش رفیعی ظاهر می شود. مبارز و در عین حال با ویژگی های تهاجمی، گلزنی، تکنیکی و گلزنی. قطعا بازی در این مرحله برای آبی ها سخت خواهد بود.

1874483

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل پرماجرای پرسپولیس و یحیی گل محمدی هنوز یک بازی مانده است. قرمزها با همه سختی ها بالاخره هفته گذشته را با قهرمانی در لیگ برتر و جشن قهرمانی به پایان رساندند و حالا به دنبال یک جام دیگر هستند.

علیرضا بیرانوند
مرتضی پورعلیگنجی
گئورگی گلسیانی
دانیال اسماعیلی فر
علی نعمتی
میلاد سرلک
گفت صادقی
مهدی ترابی
سروش رفیعی
وحید امیری
عیسی الکاثر

جام دیگری در این وسط وجود دارد و یحیی گل محمدی به دنبال فتح آن با شاگردانش است و نوید پایان فصلی شیرین را می دهد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال


سرویس خبر شماره: 1941039
10 ژوئن 1402 ساعت 03:01 |
159

0نقطه نظر

با یازده ستاره کم رنگ در پایان

دستور سرمربی در آخرین تمرین کاملاً واضح بود: «با تمرکز و انگیزه برای یک جام دیگر»، گل محمدی با تاکید بر اینکه آخرین جام می تواند معادلات شیرین هواداران دو رقیب را تغییر دهد، از شاگردانش خواست تا به این سمت بروند. بیشترین قدرت. مسابقه درست کن

روز سخت، آزاد باش
بازیکن شماره یک تیم ملی این بار سخت ترین کار را در دربی پیش رو دارد و البته شاید برای او که می داند چگونه از عهده فشارها برآید چالش بزرگی نباشد. او کار خود در جام اتحادیه را با یک اتفاق بزرگ آغاز کرد و با حضور در ثانیه آخر برای جلوگیری از ناراحتی مقابل تیم لیگ یک و مهار پنالتی های حریف، تیمش را به مرحله بعدی رساند. او در فینال دنبال خواهد کرد.

1857279

او همانند بازی های 1402 با همان تیم برنده وارد دربی خواهد شد. تیمی که یکی پس از دیگری پیروز شد و ضمن کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به فینال جام حذفی نیز راه یافت.

1881597

گلزنان محبوب در خط حمله
برای خط حمله دو بازیکن به مصاف استقلال و سیدحسین حسینی می روند که سابقه گلزنی مقابل حریف را دارند. عیسی آل کثیر و وحید امیری به عنوان آخرین گلزن پرسپولیس در دربی امیدوارند روتین های دفاعی حریف را یاد بگیرند و این بار راهی برای گلزنی پیدا کنند.

1874459

سد دفاعی قرمز در برابر تکنیک های آبی
پرسپولیس بازی برگشت لیگ را با دفاعی مصمم به پایان رساند و محبی و قیدی را با کلین شیت طلایی متوقف کرد تا مهارت های دفاعی این تیم بیشتر مورد تحسین قرار گیرد. در این دیدار زوج گیورگی گلسیانی و مرتضی پورعلیگنجی در مرکز دفاع حضور خواهند داشت و دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی در مقابل حمله واران آبی پوش راست و چپ خواهند بود.

1879681