ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد / بازگشت ستاره سرخ و تصمیم مهم یحیی برای خط حمله

یحیی پس از یک جلسه محرومیت، مهدی ترابی را دوباره به زمین می بیند، اما سعید صادقی همچنان مصدوم است و در مسابقه حضور نخواهد داشت.

امید عالیشاه و مهدی ترابی دیگر هافبک های پرسپولیس در بازی امروز خواهند بود. انتخاب این روزها یحیی گل محمدی در خط حمله پرسپولیس، محمد عمری است که عملکرد خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشت و به نظر می رسد وحید امیری در کنار او بازی خواهد کرد. این در حالی است که شیخ دیابه هم قرار است به میدان برود و باید دید یحیی گل محمدی چه تصمیمی برای خط حمله تیمش خواهد گرفت.

تیم پیشتاز با هدایت یحیی گل محمدی 35 امتیازی است و در صورت پیروزی در این بازی حاشیه امنیت را نسبت به رقبای خود ایجاد می کند.

سینا اسدبیگی کم کم در ترکیب قرمزها جا افتاد و در کنار میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی به بازیکن اصلی گل محمدی تبدیل شد.

پرسپولیس و فولاد از ساعت 17:15 امروز در ادامه هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

فولادی ها با هدایت جواد نکونام 21 امتیازی هستند و برای پشت سر گذاشتن شرایط نه چندان خوب این فصل تنها به پیروزی مقابل پرسپولیس فکر می کنند.

بیرانوند، گلسیانی، پورعلیگنجی، نعمتی، اسماعیلی فر، اسدبیگی، سرلک، عالیشاه، ترابی، امیری، عمری



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اما احتمالا کادر فنی پرسپولیس برای این بازی از بازیکنان زیر استفاده خواهد کرد:

فولاد در حالی پذیرای پرسپولیس است که در این فصل از 8 بازی 6 تساوی و 1 شکست دارد و تنها برد خانگی اش به 4 ماه می رسد! شاگردان نکونام یکی از ضعیف‌ترین میزبان‌های لیگ هستند، اما قصد دارند با چند نقل و انتقالات بزرگ در نیم‌فصل دوم به میدان بروند. نقل و انتقالات البته هنوز کامل نشده و باید کمی بیشتر منتظر ماند تا بازیکنان جدید این تیم را رصد کنیم. به نظر می رسد یحیی و تیمش در زمان مناسب فولاد را زدند. از نظر آب و هوا هم اکنون بهترین زمان برای سفر به خوزستان است و فولاد در سخت ترین شرایط خود قرار دارد و شاید چند هفته دیگر تیم بسیار بهتر و سرسختی باشد.

علیرضا بیرانوند گزینه نهایی گل محمدی در دروازه قرمزها خواهد بود و احمد گوهری نیز نیمکت ذخیره دروازه بانان ملی پوش است.

خط دفاعی پرسپولیس با آمار خوبی که در این فصل از خود به جای گذاشته دست نخورده باقی خواهد ماند و گئورگی گلسیانی و مرتضی پورعلیگنجی در دفاع میانی و علی نعمتی و دانیال اسماعیلی فر به ترتیب در دفاع چپ و راست بازی خواهند کرد.