ترکیب احتمالی گل گهر در نیمه نهایی مقابل سپاهان


کد اطلاعات: 2048703
26 ژوئن 1403 در 10:57 ق.ظ |
187 امتیاز خبر

0نقطه نظر

همه به جز ستاره اسپانیایی هستند.

مارینوس اوزونیدی سرمربی یونانی تیم فوتبال گل گهر تمام تلاش خود را برای جبران اشتباهات لیگ در جام حذفی به کار می گیرد.

ترکیب احتمالی گل گهر در نیمه نهایی مقابل سپاهان

به گزارش “ورزش”، گل گهر پس از کسب رتبه نهم لیگ برتر که پایین ترین رتبه پوشان سیرجانی در 4 سال اخیر بود، حالا در آستانه صعود به فینال نیمه نهایی جام حذفی از ایران قرار دارد. اوزونیدیس اگر می خواهد به فوتبال ایران ادامه دهد، باید به کار بزرگ مقابل سپاهان در اصفهان ادامه دهد و شاگردانش را به فینال برساند.

در این شرایط این مربی یونانی با تمام توان تیمش را به مصاب سپاهان می فرستد و به این ترتیب ستاره اسپانیایی روبرتو تورس ستاره تیمش را پس از پایان لیگ اول کشورش برنمی گرداند. .

2043705

با این حال انتظار می رود محمدرضا اخباری مثل همیشه روی خط دروازه باشد و مسیح زاهدی و سامان فلاح یک خط مقابل او به میدان بروند. سمت چپ و راست خط دفاعی به بهنام برزای و ابوالفضل رزاق پور سپرده خواهد شد.

در شرایطی که اوزیری دیسک تمایل به بازی 1-3-2-4 دارد، علی علیزاده و احمدرضا آنتیروه دو هافبک دفاعی این تیم خواهند بود و در مقابل آنها شانس نوید عشوری، مهدی میمی زاده و علیرضا قرار دارد. کوشکی برای حضور در تیم اصلی زیاد است. البته در این قسمت از کشور اوزونیدیس نمایشنامه های قابل اعتمادی مانند باینما، زائر کاظمینی، اسلامی خواه و… وجود دارد. .. که دستش را برای تغییر ترکیب باز نگه می دارد.

2043706

در نهایت خط تیر گل گهر به سعید سحرخیزان سپرده می شود.

ترکیب احتمالی گل گهر مقابل سپاهان:
محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، احمدرضا زندروح، علیرضا کوشکی، مهدی میمی زاده، نوید عاشوری و سعید سحرخیزان.

2043707

مجله اخبار فوتبال داخلی