ترکیب اصلی آرژانتین برای جام جهانی مقابل هندوراس

رسانه های آرژانتینی لیست تیم ملی آرژانتین برای بازی دوستانه با هندوراس را اعلام کردند و می گویند لیست اصلی لیونل اسکالونی برای جام جهانی 2022 خواهد بود.

ترکیب اصلی آرژانتین برای جام جهانی مقابل هندوراس

با توجه به مشکلات لیساندرو مارتینز و کریستین رومرو در دریافت ویزای آمریکا، به نظر می رسد جرمن پزلا در این بازی در خط دفاع بازی خواهد کرد. ناهوئل مولینا در خط هافبک بازی خواهد کرد و مشکل مصدومیت جزئی جیووانی لوس سلسو می تواند او را فعلا از ترکیب اصلی دور کند. به جای او، انزو آنجا خواهد بود. لئاندرو پاردس و رودریگو دپل هافبک آرژانتینی را تکمیل خواهند کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آرژانتین که یکی از مدعیان قطر در جام جهانی است، خود را برای حضور مقتدرانه در این مسابقات آماده می کند و روز جمعه در دیداری دوستانه به مصاف هندوراس خواهد رفت.

رسانه های آرژانتینی لیست تیم ملی برای بازی با هندوراس را اعلام کردند. فهرستی که در آن نام ستاره های بزرگ فوتبال این کشور را می بینیم و رسانه ها می گویند این ترکیب اصلی است که لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی سلسته برای جام جهانی در نظر گرفته است.

خط حمله آرژانتین متشکل از لیونل مسی، لائوتارو مارتینز و آنخل دی ماریا است. امیلیانو دبو مارتینز درون دروازه خواهد ایستاد. یکی از مارکوس آکونیا و نیکلاس تاگلیافیکو در پست دفاع چپ بازی خواهد کرد. نیکلاس اوتامندی در دفاع راست تکامل خواهد یافت.


سرویس خبر شماره: 1844809
30 سپتامبر 1401 ساعت 21:30
16.6 هزار |

13نقطه نظر

فهرست تیم ملی آرژانتین: امیلیانو مارتینز – آکونیا / تاگلیافیکو – اوتامندی – پزلا / رومرو – مولینا – پاردس – لوس سلسو / انزو – دپل – مسی – لائوتارو مارتینز – دی ماریا



مجله اخبار فوتبال خارجی