ترکیب الاتحاد برای توقف تیم آماده الهلال


سرویس خبر شماره: 2013764
23 آوریل 1403 در 8:22 ب.ظ.
1.5 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

اتحاد در فینال سوپرجام با ترکیبی محتاطانه به مصاف الهلال می رود.

ترکیب الاتحاد برای توقف تیم آماده الهلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار فینال سوپرجام فوتبال عربستان عصر امروز بین تیم های الاتحاد و الهلال برگزار می شود. قهرمان فصل گذشته لیگ حرفه ای و جام حذفی موفق شد با غلبه بر النصر و الوحده وارد این دیدار شود.

مارسلو گیاردو سرمربی تیم فوتبال الاتحاد تصمیم گرفت در این دیدار با ترکیبی متفاوت نسبت به دیدار قبل به میدان برود. در واقع تنها تغییری که گایاردو انجام داد، خروج فیلیپ جوتا از ترکیب اصلی بود و صالح العمری جای او را در ترکیب گرفت.

برای این دیدار و در داخل پورتال اتحاد عبدالله المیوف حضور دارد. سنقربانی که سال ها در الهلال بازی می کرد، امشب دوباره به مصاف تیم سابقش می رود. باید دید پس از 3 شکست متوالی مقابل الهلال این بار می تواند به عنوان برنده میدان را ترک کند یا خیر.

2009702

در خط دفاعی الاتحاد، احمد حجازی و لوئیز فیلیپ دو بازیکنی هستند که به میدان می روند. مادالله العلیان و فواز الصغور مدافعان چپ و راست ببرها در نبرد حساس مقابل الهلال هستند که وظیفه سختی دارند که جلوی مهاجمان حریف را بگیرند.

نگولو کانته در خط میانی در کنار فرح الشمرانی بازی خواهد کرد. همچنین صالح العمری و رومارینیو نیز دیگر افرادی هستند که در این دیدار شرکت خواهند کرد.

اتحاد در خط حمله و مانند دیدارهای گذشته روی حضور کریم بنزما و عبدالرزاق حمدالله حساب می کند که امیدهای اصلی تیم گایاردو هستند.

مجله اخبار فوتبال خارجی