ترکیب الهلال برای قهرمانی در سومین جام حذفی


سرویس خبر شماره: 2018229
11 مه 1403 در 8:57 ب.ظ.
836 امتیاز خبر

0نقطه نظر

الهلال که امسال موفق به قهرمانی در سوپرکاپ عربستان شد و هفته آینده توانست قهرمان لیگ شود، به دنبال کسب یک جام داخلی دیگر است.

ترکیب الهلال برای قهرمانی در سومین جام حذفی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دیداری فوق العاده حساس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان، تیم های الهلال و الاتحاد در الکلاسیکو این کشور در الجوهره به مصاف یکدیگر خواهند رفت. استادیوم

الهلال که پس از باخت مقابل العین و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، اکنون تمرکز خود را روی دیدارهای داخلی گذاشته و به دنبال پیروزی در این دیدار و راهیابی به فینال است.

عیسی برای این مسابقه بار دیگر به یاسین بونو اعتماد کرد. جای خالی این مدافع مراکشی در بازی رفت مقابل العین احساس شد و او حالا دوباره از ابتدا برای تیمش به میدان می رود.

2016737

در خط دفاعی و مثل همیشه کالیدو کولیبالی بازیکن سنگالی و علی البلیحی مدافع پر سر و صدا الهلال زوج دفاعی را تشکیل دادند. در کنار این دو بازیکن، سعود عبدالحمید و یاسر الشهرانی مدافعان راست و چپ الهلال هستند.

الهلال برای این دیدار متکی به استفاده از دو هافبک خارجی در مرکز زمین بود. میلینکوویچ ساویچ صربستانی که یکی از ارکان بی بدیل تیمش است، در کنار هم تیمی پرتغالی خود، روبن نوس بازی خواهد کرد.

عیسی به دلیل مصدومیت و غیبت سالم الدوساری تصمیم گرفت از ناصر الدسوری برای این دیدار استفاده کند. مالکوم و میشائیل وینگرهای الهلال هستند و الکساندر میتروویچ پس از بهبودی به ترکیب اصلی بازگشته است.

مجله اخبار فوتبال خارجی