ترکیب اکوادور برای جام جهانی: بازیکنان بحث انگیزی وجود ندارد

هافبک ها: کارلوس گروزو (آگسبورگ) – خوزه سیفونتس (لس آنجلس اف سی) – آلن فرانکو (قصه ها) – مویزس کازیدو (برایتون) – آنجل منا (لئون) – جرمی سارمینتو (برایتون) – یگسون مندز (لس آنجلس اف سی) – آیرتون پرسیادو (سانتوس) ) لاگونا) – گونزالو پلاتا (وایادولید) – روماریو ایبارا (پاچوکا)

در آخرین شکایت و درخواست تجدیدنظر شیلی به دادگاه عالی ورزش، آن دادگاه اعلام کرد که بایرون کاستیلو در واقع در کلمبیا متولد شده است، اما بعداً به طور قانونی تابعیت اکوادوری را اعطا کرد. البته بر اساس این تصمیم اکوادور باید 100 هزار یورو جریمه به یوفا می پرداخت زیرا تاریخ و محل تولد کاستیو در اسناد اعلام شده به فیفا صحت نداشت.

فدراسیون فوتبال شیلی چند ماه تلاش کرد تا با شکایت رسمی از اکوادوری ها به دلیل حضور بایرون کاستیو در این تیم در مسابقات مقدماتی جام جهانی، تصمیم اخراج این کشور از جام جهانی را بگیرد. شیلی معتقد بود که بایرون کاستیو ملیت کلمبیایی دارد و استفاده از او در تیم ملی اکوادور نقض آشکار قوانین فیفا است.

لیست نهایی تیم ملی اکوادور:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با اعلام رسمی لیست 26 نفره تیم ملی اکوادور برای حضور در جام جهانی قطر، نبود نام بایرون کاستیو در این فهرست توجه بسیاری را به خود جلب کرد. بازیکنی که می توانست اکوادور را از جام جهانی 2022 اخراج کند.

تیم ملی اکوادور لیست نهایی خود را برای حضور در جام جهانی قطر اعلام کرد و جالب اینجاست که نام بایرون کاستیو، بازیکن جنجالی اکوادور در این لیست دیده نمی شود.

ترکیب اکوادور برای جام جهانی: بازیکنان بحث انگیزی وجود ندارد

با این حال، اکوادور امروز فهرست 26 بازیکن خود را برای جام جهانی اعلام کرد که نام بایرون کاستیو جنجالی در آن دیده نمی شود. این حرکت سرمربی اکوادوری ها در نوع خود عجیب به نظر می رسد و احتمالاً آن کشور قصد ایجاد تنش در مورد این بازیکن را نداشته است.


سرویس خبر شماره: 1853616
24 نوامبر 1401 ساعت 10:49 |
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اما در نهایت فیفا و دادگاه عالی ورزش به نفع اکوادور تصمیم گرفتند تا 32 تیم راه یافته به مرحله نهایی جام جهانی بدون تغییر در این مسابقات شرکت کنند.

مهاجمان: یورکایف ریاسکو (نیولز اولد بویز) – کوین رودریگز (ایمبابورا) – میخائیل استرادا (کروز آزول) – انر والنسیا (فنرباگچه)



مجله اخبار فوتبال خارجی

مدافعان: پیرو هینکاپیه (بایر لورکوزن) – رابرت آربولدا (سائوپائولو) – پرویس استوپینینان (برایتون) – آنجلو پرسیادو (خانک) – جکسون پوروز (ترویا) – خاویر آرئاگا (سیاتل ساندرز) – دیگو پالاسیوس (لس آنجلس اف سی) – فلیکس تورس سانتوس لاگونا) – ویلیام پاچو (آنتورپ)

نگهبانان: مویس رامیرز (ایندیپندنته دل واله) – الکساندر دومینگز (لیگا دی کیتو) – هرنان گالیندز (آوکاس)