ترکیب ناگلسمن را فقط او می داند


سرویس خبر شماره: 2052795
15 جولای 1403 در 10:07 ق.ظ |
101 امتیاز خبر

0نقطه نظر

امکان بازگشت به آرنج ثابت مرحله گروهی

به نظر می رسد ترکیب اصلی این تیم مقابل اسپانیا به دلیل پنهان کاری شدید سرمربی تیم ملی آلمان، پنهان و مبهم باشد.

ترکیب ناگلسمن را فقط او می داند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یولیان ناگلسمن در هر سه بازی مرحله گروهی مقابل تیم هایی از اسکاتلند، مجارستان و سوئیس با ترکیب ثابتی به میدان رفت که البته تصمیمات او در یکی دو پست مورد انتقاد قرار گرفت.

با این حال سرمربی مانشافت در دیدار پلی آف مقابل دانمارک سه تغییر در تیمش ایجاد کرد که البته یکی از آنها اجباری بود.
در بازی مرحله یک هشتم نهایی، ناگلزمن در دفاع میانی به جای جاناتان تاه از نیکو شلوتربک بهره برد که دو اخطار دریافت کرد و محروم شد. او در دفاع چپ از دیوید راوم به جای ماکسیمیلیان میتلشتات به عنوان راوم در دقایق کوتاه خود مقابل سوئیس استفاده کرد. او گلزن آلمانی ها بود و به آلمان اجازه داد از شکست فرار کند و رهبر شود. در همان زمان ناگلزمن در تصمیمی عجیب مقابل دانمارک، لروی سانه را جایگزین فلورین ویرتس کرد که با وجود این تغییرات نزدیک به گلزنی بود. دانمارک در دیداری دشوار از سد این تیم عبور کرد و تیمش را به جمع هشت تیم پایانی یورو 2024 رساند.

با این حال ترکیب اصلی آلمان حداقل در این سه موقعیت برای بازی روز جمعه مقابل اسپانیا نامشخص است. ناگلزمن در نشست خبری قبل از بازی اسپانیا تنها در مورد تصمیم خود برای بازی مقابل سانه یا ویرتس صحبت کرد، اما هیچ کدی را که بر اساس آن دیگری را ترجیح می دهد، ارائه نکرد و تاکید کرد که برای انتخاب بین این دو بازیکن بسیار خوب است. . با کیفیت انتخاب کنید

اینکه فلورین ویرتس درخشش رقابت های باشگاهی فصل گذشته در یورو را نداشت و ظاهراً خستگی ناشی از مسابقات متعدد باشگاهی بر کیفیت کار او تأثیر گذاشت. اما سانه با وجود سرعت و توانایی های فنی چشمگیرش، در حرکات پایانی خود کاملا بی دقت عمل می کند، هرچند در مقابل دانمارک در مجموع شرایط بهتری نسبت به دیدارهای مرحله گروهی داشت که به عنوان جایگزین وارد زمین شد.

2049928

در مرکز خط دفاعی، آنچه از اشلوتربک و تاه به چشم می خورد، نشان از چابکی اشلوتربک و تسلط بیشتر بر بازی دارد، هرچند او با زیبایی و خلاقیت خود به موسیالا برای گل دوم دیدار مقابل دانمارک پاس گل داد. اشلوتربک در وقت های تلف شده نیز یک گلزن عصبانی و تشنه نشان داد، اما با توجه به اظهارات ناگلزمن پس از بازی دانمارک، به نظر می رسد جاناتان تاه به لطف تجربه بیشتر به ترکیب اصلی و قلب خط دفاعی بازگردد و در کنار رودیگر بازی کند. مقابل اسپانیا

در پست دفاع چپ به دلیل حضور لمینا یامال به عنوان خطرناک ترین عنصر تهاجمی اسپانیا در پست وینگر راست و با توجه به اینکه میتلشتات نسبت به راوم بازیکن باثبات و کارآمدتری در فاز دفاعی است. احتمال بازگشت این مدافع تیم اشتوتگارت به تیم اصلی در ورزشگاه باشگاهش وجود دارد.

همچنین انتظار می‌رود فلورین ویرتس در این دیدار نسبت به سانه به ترکیب اصلی نزدیک‌تر باشد و احتمال بازی ناگلزمن با آرنج ثابت برابر لاروخا برای هر سه بازی مرحله گروهی بسیار زیاد است.

مجله اخبار فوتبال خارجی