ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال بدون مهاجم

نکته دیگر در ترکیب پرسپولیس، نیمکت نشینی سروش رفیعی است تا پرسپولیس با حضور چهار مهره تخصصی در کناره، در دیدار مقابل استقلال حاضر شود.

** سعید و ترابی در جناحین؟
نقطه مبهم ترکیب پرسپولیس به خط وسط پیوند خورده است. میلاد سرلک و کمال سقگنایا در هافبک دفاعی و سعید صادقی نیز در سمت راست بازی خواهند کرد اما باید دید ترابی در چه پستی بازی خواهد کرد. او همیشه در بال چپ درخشان بوده و شاید تغییر او حرکت عاقلانه ای نباشد.

نیمکت ذخیره: احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت حنان اف، سینا اسدبیگی، سیامک نعمتی، محمد عمری، سروش رفیعی، حامد پاکدل و مهدی عبدی.



مجله اخبار فوتبال داخلی

** نیمکت رزرو با چند ستاره تهاجمی
پرسپولیس مهدی عبدی و حامد پاکدل را به عنوان مهاجم روی نیمکت ذخیره ها در اختیار دارد که بسته به روند بازی وارد زمین می شوند. محمد عمری، سروش رفیعی و سیامک نعمتی سه هافبک هجومی هستند و سینا اسدبیگی و وحدت حنان اف می توانند در پست هافبک دفاعی بازی کنند. فرشاد فرجی مدافع ذخیره پرسپولیس است.

همچنین در این دیدار علی نعمتی در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت و در پست دفاع چپ بازی می کند تا وحید امیری به جمع عناصر هجومی اضافه شود.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علیگنجی، گیورگی ولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، کمال صغدانیا، میلاد سرلک، سعید صادقی، وحید امیری، مهدی ترابی و امید عالیشاه.

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال


سرویس خبر شماره: 1860361
29 دسامبر 1401 در 4:47 ب.ظ
53.6 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

عالیشاه و امیری در خط حمله؟

یحیی گل محمدی ترکیب تیمش مقابل استقلال را مشخص کرد.

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال بدون مهاجم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که انتظار می رفت مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس در بازی با استقلال باشد، بازی را از روی نیمکت آغاز می کند و امید عالیشاه در خط حمله حضور خواهد داشت.

**خط دروازه بدون غافلگیری
علیرضا بیرانوند که همچنان از ناحیه بینی احساس درد می کند، از ابتدای این دیدار در زمین حضور دارد و در قفس تور قرمز حضور دارد. در دربی قبلی احمد گهری دروازه بان پرسپولیس بود اما حالا شماره یک قرمزها به تور رسیده است.

**چهار مدافع با تغییر بزرگ
کمتر کسی فکر می کرد علی نعمتی به دلیل اینکه در بازی های دوستانه و تمرینات در ترکیب اصلی حضور نداشت، در ترکیب اصلی قرار بگیرد اما روز بازی به آرنج ثابت ارتشی ها ضربه زد. سه بازیکن دیگر برای اولین بار در شهرورد بازی می کنند.

** بدون مهاجم و با سایه رو به جلو
امید عالیشاه و وحید امیری تجربه بازی در خط حمله را دارند و باید دید چه خواهند کرد. البته سیستم فعلی پرسپولیس همان آرایش آزاد خواهد بود که یحیی گل محمدی به آن اعتقاد دارد. البته یک بار بدون مهاجم یک برد بزرگ مقابل گل گهر به دست آورد.