ترکیب گل گهر برعکس ترکیب سپاهان است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنچه در فصل اصلی بیست و دوم در مورد گل گهر تغییر نکرده است، تغییر ترکیب این تیم در بازی های مختلف است و به جرات می توان گفت که به جز چند بازیکن، بقیه باید برای حضور در ترکیب بجنگند. ترکیب اصلی هر هفته

این درست برعکس افکار مورایس است. سرمربی پرتغالی سپاهان در آستانه جام جهانی نتوانسته بود ترکیب اصلی خود را پیدا کند و بازی به بازی در برخی پست ها تغییراتی ایجاد شده بود اما از هفته سیزدهم و شروع طلایی پوشان اصفهان ماجرا تغییر کرد. لیگ با ترکیبی خاص در بازی های گذشته.

با این توصیف، قرار است سپاهان از ساعت 15 به مصاف گل گهر در ورزشگاه نقش جهان برود:
پیام ناظیم، میلاد زکی پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، محمد علینژاد و شهریار مغانلو.

1797147

از سوی دیگر حدس زدن ترکیب گلزنان چندان آسان نیست، اما با توجه به آخرین شرایط بازیکنان این تیم در تمرینات، 11 بازیکن زیر را می توان برای رسیدن به ترکیب برشمرد:
محسن فروزان – شایان مصلح، آرمین سهرابیان، مهران گلزاری، مهدی تیکداری، علی علیزاده، اریک باینما، محمد خدابندلو، مرتضی تبریزی، محمدرضا حسینی و استانلی کی روش.

هر دو تیم دارای ترکیب 3-3-4 هستند که در خطوط دفاعی و حمله از انعطاف بالایی برخوردار است. آنها در حال بازی هستند و حالا باید دید کدام مربی در بازی تعیین کننده هفته هجدهم در سوت پایان بازی موفق خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مروری بر آخرین انتخاب‌های یازده اول قلانی و مورایس حاوی یک نکته خاص است.

ترکیب گل گهر برعکس ترکیب سپاهان است


سرویس خبر شماره: 1867974
12 فوریه 1401 @ 12:58 |
1.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

ثبات در مقابل انعطاف پذیری؛