تساوی تیم ملی فوتبال جوانان مقابل قرقیزستان

تیم ملی جوانان ایران در سومین بازی خود در مسابقات کافا به تساوی مقابل میزبان مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا دست یافت.

شاگردان مرفاوی نیمه دوم را مانند نیمه اول تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه 49 عرفان قربانی با یک حرکت انفرادی و یک ضربه خوب گل تساوی را به ثمر رساند. با این حال قرقیزستان چهار دقیقه بعد و باز هم از روی یک ضربه کرنر دروازه تیم ملی را باز کرد تا دوباره به برتری برسد. در ادامه سرخپوشان فشار زیادی روی دروازه رقیب سرخپوشان وارد کردند اما موقعیت های این تیم یکی پس از دیگری از دست رفت. در حالی که گمان می رفت اولین شکست جوانان ایرانی در راه است، امین پیلالی مهاجم ایرانی در آخرین لحظات و در حالی که چند ثانیه از 5 دقیقه وقت تلف شده می گذشت، گل تساوی را از کرنر به ثمر رساند. در بازی با ازبکستان، جوانان باید در آخرین لحظات امتیاز بگیرند و نشان دهند که مبارزه آنها تا آخرین لحظات ادامه خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان مرفاوی در آخرین بازی خود در مسابقات کافای تاجیکستان ساعت 21:00 به وقت محلی (20:30 به وقت تهران) به مصاف میزبان مسابقات خواهند رفت.


سرویس خبر شماره: 1837616
19 مرداد 1401 ساعت 22:23 |
4.3K |

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” به نقل از فارس، تیم ملی جوانان ایران ساعاتی پیش در ادامه رقابت های قهرمانی آسیای میانه به مصاف قرقیزستان رفت که این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید. شاگردان عبدالصمد مرفاوی که در دو دیدار قبلی خود ابتدا به تساوی 2 بر 2 مقابل ازبکستان دست یافتند و سپس با 4 گل افغانستان را شکست دادند، در حالی به مصاف قرقیزستان رفتند که این تیم در شهریورماه میزبان مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا بود و گروه ایران در این مسابقات به حساب می آید. . ملی پوشان این بازی را خوب شروع کردند اما در ادامه بازی بازی متعادل بود تا اینکه قرقیزستان در دقیقه 33 از روی یک ضربه کرنر دروازه ایران را باز کرد.