تساوی لیگ 1 / بی طرف در دوئل شمال

اولین فرصت جدی بازی در دقیقه 13 به دست آمد. جایی که مهرداد حیدری روی ارسال سینا قنبرپور ضربه سر را وارد دروازه شهرداری آستارا کرد که با دخالت دروازه بان آن تیم به تیرک دروازه برخورد کرد و بی علامت شد. این مهمترین اتفاق نیمه اول و شاید کل بازی بود.

این تیم در دقایق پایانی بازی دریای بابل بود که آخرین فرصت بازی را داشت. ضربه ایستگاهی سینا قنبرپور از گوشه دروازه حریف به کرنر زده شد. در ادامه تلاش بازیکنان دو تیم جز تساوی بدون گل به نتیجه خاصی نرسید.

در دقیقه 64 نوبت به میهمان می رسد. شوت دیدنی امیرمحمد منصف از گوشه بالای دروازه شهرداری آستارا به کرنر رفت و راه به جایی نبرد.

تیم دریا بابل با این تساوی بدون گل با 13 امتیاز از 12 بازی در رده دوازدهم و شهرداری آستارا با یک بازی کمتر و 8 امتیاز در رده پانزدهم جدول 18 تیمی قرار دارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1852175
15 نوامبر 1401 در 5:45 ب.ظ
1 امتیاز خبر

0نقطه نظر

شهرداری آستارا صفر – دریای بابل صفر

در دقیقه 50 محسن سیفی شهرداری آستارا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او را وحید اصغرزاده مهار کرد. پنج دقیقه بعد این بازیکن یک فرصت دیگر برای گلزنی داشت که ضربه او توسط مجید قشقایی از روی خط دروازه حریف خارج شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این دیدار دو تیم در حالی به تساوی رضایت دادند که در این دیدار به مصاف هم رفتند.

دیدارهای هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز برگزار شد و در یکی از این دیدارها دو تیم شهرداری آستارا و دریای بابل به مصاف یکدیگر رفتند.

تساوی لیگ 1 / بی طرف در دوئل شمال

در نیمه دوم این تیم میزبان بود که زودتر صاحب موقعیت شد. در دقیقه 47 امیرحسین صالحی با ضربه سر تیم بابلی را تهدید کرد که توپ با اختلاف به بیرون رفت.