تست: بر خلاف قبل، امروز فوتبال بازی کردیم!

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان می گوید دو بازی دوستانه مقابل بلاروس می تواند شروع خوبی برای صعود به مسابقات انتخابی المپیک آسیا باشد.

تست: بر خلاف قبل، امروز فوتبال بازی کردیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان پس از پیروزی مقابل بلاروس گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. ما از بلاروس برای حضور در ایران سپاسگزاریم. امروز فرصت خوبی بود تا خودمان را محک بزنیم. بازی امروز واقعا دلیل و دلیلی بود برای اینکه ثابت کنیم بچه های ما مقابل یک تیم اروپایی خیلی خوب بازی کردند و آماده بودند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: امروز با ۶ بازیکن مصدوم که جزو بازیکنان اصلی تیم بودند به زمین رفتیم و توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. خدا را شکر می کنم که جواب زحماتمان را گرفتیم. بچه ها به حرف های ما گوش دادند و توصیه هایی را که امروز در تمرین امروز به آنها دادیم، به خوبی به کار گرفتند. همچنین قبل از بازی به بازیکنان گفته بودیم که نتیجه بازی برای ما بسیار مهم است، اما مهمتر از آن چیزی است که از شما می خواهیم در زمین انجام دهید.


سرویس خبر شماره: 1853225
21 آبان 1401 ساعت 23:13 |
2.7 هزار |

2نقطه نظر

شما باید به تیم ما فرصت بدهید

آزمون با بیان اینکه بازی بلاروس را آنالیز کردیم، گفت: شناخت نسبی از این تیم داشتیم و می دانستیم که بلاروس از نظر بدنی و فنی یک سر و گردن بالاتر از ماست. ما پارسال مقابل این تیم بازی کردیم و 6 گل خوردیم. اما بچه ها امروز با عملکرد خوب این تیم را شکست دادند. آنچه مسلم است اگر به این تیم وقت داده شود و مسابقات تدارکاتی مناسبی در نظر گرفته شود مطمئن باشید شرایط تیم ملی روز به روز بهتر می شود. قبلا اینطور نبود اما امروز فوتبال بازی کردیم و همانطور که گفتم کم کم فوتبالمان بهتر می شود. به بازی های تدارکاتی نیاز داریم.

آزمون در پایان گفت: دو بازی دوستانه مقابل بلاروس می تواند شروع خوبی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک آسیا باشد. چهار بازیکن تیم ملی جوانان امروز مقابل بلاروس به میدان رفتند که بهترین عملکرد را با بازیکنان باتجربه انجام دادند.



مجله اخبار فوتبال داخلی