تست دوپینگ مدافع آتالانتا مثبت شد

پالومینو مدافع آرژانتینی است که از سال 2017 در آتالانتا بازی می کند.بر اساس گزارش ها، آژانس مبارزه با دوپینگ ایتالیا از فدراسیون فوتبال ایتالیا خواسته است تا پس از طی مراحل بعدی تحقیقات، این فوتبالیست آرژانتینی را تا اعلام تصمیم نهایی در مورد او محروم کند. .

تست دوپینگ لوئیس پالومینو، بازیکن باشگاه آتالانتا ایتالیا مثبت اعلام شد. در نمونه آزمایشی او آثاری از یک استروئید آنابولیک پیدا شد.

به گزارش “ورش سه”، نتیجه تست دوپینگ خوزه لوئیس پالومینو، مدافع آرژانتینی باشگاه آتالانتا ایتالیا که در سری آ بازی می کند مثبت اعلام شد. او در اولین واکنش از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا محروم شد.

سازمان مبارزه با دوپینگ ایتالیا ساعاتی پیش در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که در نمونه تست دوپینگ این هافبک آرژانتینی، نشانه هایی از استروئید آنابولیک که در لیست مواد ممنوعه قرار دارد، مشاهده شد. در این اطلاعیه به ماده ممنوعه یافت شده در نمونه کلستبول این بازیکن 32 ساله آرژانتینی اشاره شده است.


سرویس خبر شماره: 1835466
05 اوت 1401 ساعت 00:00
6.8K |

2نقطه نظر

نادو ایتالیایی، نهاد کنترل دوپینگ این کشور اعلام کرد که در جریان اردوی پیش فصل از بازیکنان آتالانتا تست گرفته و آزمایش دوپینگ مدافع آرژانتینی را مثبت اعلام کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ماده انرژی زا Klostbol به طور کلی در بدنسازی برای کمک به ایجاد عضلات بزرگتر و قدرتمندتر استفاده می شود.