تست: زمان کمی برای آماده سازی تیم ملی بانوان داشتیم

آزمون تصریح کرد: شرایط برای همه فراهم بود و در این مدت سعی کردیم لیگ تعطیل نشود و مسابقات برگزار شود. شرایط سختی بود که همه باید امتحان می شدند. ما برای بازی ها تماشاگر نداریم. ما یک سری قوانین را در نظر گرفتیم تا در زمان کرونا فوتبال را تعطیل نکنیم.

وی تاکید کرد: تیم ایران در این تورنمنت بسیار جوان است و تصمیم به تجدید قوا گرفته ایم. این تیم متشکل از همان تیم جوانان است که در مسابقات کافا قهرمان شد و ما چند بازیکن با تجربه داریم. زمان زیادی برای آماده سازی نداشتیم چون لیگ برتر رو به جلو بود و باید منتظر می ماندیم تا تمام شود. در مجموع 8 روز بازیکنان را در اختیار داشتیم و امیدوارم این مسابقات تجربه خوبی برای ما باشد.

وی درباره تیم بانوان تاجیکستان نیز گفت: این تیم همیشه پرتلاش بوده و بازیکنان خوبی داشته است اما نمی دانم چرا فراز و نشیب هایی دارد. گاهی یک نیمه مقابل ما مساوی می کنند، اما در نیمه دوم چند گل دریافت می کنند. این تیم همچنان مقام سومی را به خود اختصاص داده است اما سال گذشته در رده نوجوانان به همین میزان دست پیدا نکرد. فکر می کنم فدراسیون تاجیکستان باید به فوتبال زنان اهمیت بیشتری بدهد. مربیان باید زمان داشته باشند. اگر وقت بیشتری داشتم با این جوانان تیم خوبی آماده می کردم. مربیان به زمان و امکانات نیاز دارند. بازیکنان تاجیک به فوتبال ایران نزدیک هستند و مطمئنا می توانند موفق شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مریم آزمون در پاسخ به این سوال که آیا اعضای تیم از تمام شهرهای ایران انتخاب شده بودند یا خیر و در روزهایی که تمرینات کم بود چه برنامه ای داشتید؟، الف- وی گفت: به نام تیم ملی، نام تیم ملی ایران است و متعلق به شهرهای مختلف است. ما در لیگ برتر 12 تیم داریم که بازیکنانی از همه شهرها در آن تیم ها حضور دارند. ما همه این دخترها را می بینیم و بهترین ها را انتخاب می کنیم، اما متاسفانه زمان کمی برای آماده شدن داشتیم. لیگ باید تمام می شد، با این حال، ما ایران هستیم و بازیکنان خوبی داریم و بیشتر بازیکنان در رده سنی جوانان و بالا رفتن هستند. فدراسیون فوتبال هم به دنبال این است که جوانان تیم خوبی در آینده داشته باشند.

وی افزود: خوشحالم ترکمنستان پس از مدت ها غیبت در این مسابقات حضور خواهد داشت. این حضور به ما کمک می کند بازی های بیشتری انجام دهیم. به سرمربی تیم ملی ازبکستان که ژاپنی است خوش آمد می گویم. این نشان می دهد که کشورهای منطقه چقدر به فوتبال بانوان اهمیت می دهند. ازبکستان یکی از تیم های خوب این منطقه است و همیشه رقابت سختی با آنها داریم. آنها یک بازی دوستانه مقابل آمریکا برگزار کردند. ما هم دوست داریم با تیم های قوی بازی کنیم اما شرایط خیلی سخت است و اینکه بتوانیم در مسابقاتی مثل CAF تجربه کسب کنیم خیلی خوب است که ما را برای مسابقات آسیایی آماده کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در آستانه حضور این تیم در مسابقات کافا گفت: به دلیل لیگ برتر زمان کمی برای آماده سازی داشتیم اما امیدوارم تجربه خوبی از مسابقات داشته باشیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون در نشست خبری پیش از مسابقات CAF گفت: به همه حاضران در اتاق و همچنین سرمربیان محترمی که در سالن حضور دارند درود می فرستم. ملاقات. همچنین به اصحاب زحمتکش اصحاب رسانه سلام ویژه می کنم. همچنین باید از مسئولان CAF که هر ساله این مسابقات را در تاجیکستان برگزار می کنند تشکر کنم. خیلی نیاز است که فوتبال بانوان دیده شود و فدراسیون ها بیشتر به بانوان توجه کنند. تاجیکستان همیشه میزبان خوبی بوده است.


سرویس خبر شماره: 1832500
16 جولای 1401 در 03:10 ب.ظ
5.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

سرمربی تیم ملی کشورمان درباره جوانان تیم ملی توضیح داد: فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته جوانانی داشته باشد تا در مسابقات رسمی تعداد بیشتری داشته باشند و محک بخورند. البته ما بازیکنان باتجربه ای هم داریم و می خواهیم در کنار هم تیم خوبی داشته باشیم