تسلیت به رونالدو: ما با شما و جورجینا هستیم

بسیاری از چهره های مشهور ورزشی پس از مرگ پسرش، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی را ابراز کرده اند.

گری لینکر در توییتی نوشت: «خبر بسیار ناراحت کننده است. صمیمانه به شما و خانواده هایتان تسلیت می گویم.
هم تیمی های این بازیکن مانند دیگو دالوت، دیوید دخیا و الکس تلس همگی با ارسال یک شکلک به شکل قلب حمایت و همدردی خود را با ستاره این تیم اعلام کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1820432 |
30 فروردين 1401 ساعت 12:17 |
4,254 |

0نظرات

انتشار این خبر توسط رونالدو با واکنش ها و ابراز همدردی افراد مختلف همراه شد. مارکوس رشفورد در توییتر خطاب به هم تیمی خود نوشت: فکر می کنم او با شما و جورجینا، برادرم است. “من واقعا متاسفم.”
کتیا آویرو خواهر رونالدو در اینستاگرام خود نوشت: “دوستت دارم و قلبم اینجاست…امیدوارم خداوند مراقب همه چیز باشد و قدرت بیشتری به تو بدهد… عصبانیت کوچک ما در آغوش پدرش است و دختر کوچک ما که “قوی و سالم است و بیشتر و بیشتر به ما می آموزد که فقط عشق مهم است.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدو در اکتبر سال گذشته اعلام کرد که همسرش باردار است و این دو در انتظار یک دوقلو هستند.
با این حال ستاره پرتغالی روز گذشته در بیانیه ای در صفحه اینستاگرام خود تایید کرد که پسرش فوت کرده اما دخترش سالم و خوب است.
در بخشی از این بیانیه آمده است: «ما عمیقاً با تأسف درگذشت فرزندمان را اعلام می‌کنیم. این بزرگترین دردی است که یک والدین می توانند احساس کنند. تنها تولد دخترمان به ما قدرت می دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم. جا دارد از پزشکان و پرستاران به خاطر مراقبتشان تشکر کنیم. ما ویران شده ایم و واقعاً می خواهیم در این زمان از حریم خصوصی خود محافظت کنیم. پسرم تو فرشته ما هستی “ما شما را برای همیشه دوست خواهیم داشت.”

طرفداری- یونایتد بالیوود، نایب قهرمان جام جهانی نیز با دعایی در اینستاگرام به پیام رونالدو واکنش نشان داد و پیرس مورگان نوشت: “این خبر دردناکی بود. عمیق ترین تسلیت خود را به شما و خانواده هایتان می فرستم.”
منچستریونایتد در پاسخ گفت: “درد شما درد ماست.” ما برای شما و خانواده‌هایتان عشق و قدرت در این لحظات سخت آرزو می‌کنیم.»