تسلیت صمیمانه رفیق نیما پس از پایان کابوس (عکس)


سرویس خبر شماره: 2049060
28 ژوئن 1403 ساعت 03:23 |
77 امتیاز خبر

0نقطه نظر

شهریار مغانلو در پایان دیدار سپاهان و گل گهر بیش از سایر بازیکنان به نیما میرزازاد تبریک گفت.

تسلیت صمیمانه رفیق نیما پس از پایان کابوس (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت سپاهان و گل گهر با برتری 2 بر 2 طلایی پوش اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان به پایان رسید که می توانست برای سپاهان پایانی تلخ و نگران کننده داشته باشد.

این دیدار با اشتباه مهلک نیما میرزازاد آغاز شد و خیلی زود گل گهر در مقابل دیدگان پرشور هواداران حاضر در نقش جهان میزبان را پیشی گرفت.

با این حال هادی محمدی درخشش خیره کننده ای داشت و با صعود سپاهان به فینال جام حذفی مرتکب اشتباه میرزازاد شد که زیاد دیده نشد. نکته جالب اینکه هادی محمدی پس از به ثمر رساندن گل اول بازی در چند ثانیه مانده به پایان نیمه اول، با سوت پایان 45 دقیقه ابتدایی بازی، مستقیم به سمت میرزازاد رفت و گل خود را به مدافع تیمش تقدیم کرد. که روحیه خوبی داشت، در نیمه دوم بیشتر بازی کرد.

در پایان این دیدار تصویری از در آغوش گرفتن نیما میرزازاد توسط شهریار مقانلو، گلزن برتر سپاهان در لیگ بیست و سوم منتشر شد که نشان از ارتباط نزدیک مهاجم طلایی پوشان و مدافع این تیم و نشان دادن آن رفاقت دارد. در طول فصل چندین بار مسابقات و تمرینات سپاهان دیده شد. رفاقت و همدلی که می تواند سپاهان را پس از ناکامی در قهرمانی لیگ برتر در جام حذفی به قهرمانی برساند.

2044301
شهریار مقانلو و نیما میرزازاد رابطه بسیار خوبی با هم دارند که این رابطه در طول بازی های سپاهان در طول فصل و حتی در روزهای نیمکت نشینی نیما ادامه داشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی