تسویه حساب ستاره آمریکایی چلسی با توماس توچل

این است که در بازی فولام حتی یک دقیقه هم بازی نکردم. در حالی که بازی برگشت مقابل رئال در آستانه شروع بود، توخل گفت که نظرش تغییر کرده و کای هاورتز را جایگزین من خواهد کرد. راستش من واقعا گیج و خیلی عصبانی بودم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره آمریکایی چلسی در این مصاحبه گفت: اتفاقی که قبل از بازی برگشت مقابل رئال افتاد واقعا برای من آزاردهنده است. در بازی رفت خیلی خوب بازی کردم. بازی بعدی ما مقابل فولام در لیگ برتر بود. توخل گفت که می خواهد بازی کند. مقابل رئال برای بازی برگشت. استراحت کنید و روی نیمکت بنشینید.

کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی، توماس توخل، سرمربی سابق چلسی را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که سرمربی آلمانی او را بی دلیل از ترکیب اصلی این تیم بیرون انداخت.

تسویه حساب ستاره آمریکایی چلسی با توماس توچل

پولیسیچ در مصاحبه خود مدعی شده است که نقطه شروع روابط پرتنش او با توخل به بازی چلسی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برمی گردد. پولشیچ در دیدار رفت دو تیم در مادرید موفق شد دروازه رئال را باز کند اما توخل در بازی برگشت به بهانه استراحت او را نیمکت نشین کرد. پولیشیچ می‌گوید که هنوز از سرمربی سابقش به خاطر این تصمیم عصبانی است.


سرویس خبر شماره: 1844656
29 سپتامبر 1401 در 8:45 ب.ظ.
20.6 هزار امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با اخراج توماس توخل از باشگاه چلسی و نشستن گراهام پاتر به جای او روی نیمکت این تیم، کریستین پولیسیچ برای اولین بار از تیرگی روابط خود با سرمربی سابق خود و باشگاه صحبت کرد. باعث شد او بی دلیل نیمکت نشین شود و او را کنار بگذارند.