تشکر از باشگاه گل گهر از اینترمیلان؛ حفاظت از خلیج فارس شجاعانه بود! + فیلم



به گزارش خبروشی، افشاگری مهدی طارمی در شبکه های اجتماعی باشگاه اینترمیلان جنجال های خاص خودش را به راه انداخت.

باشگاه اینترمیلان در ویدئوی رونمایی مهدی طارمی به خلیج فارس اشاره کرد که خشم برخی از مردم کشورهای حاشیه خلیج فارس و همچنین نارضایتی اسپانسر این باشگاه یعنی قطر ایرویز را برانگیخت. همین موضوع باعث شد اینستاگرام اینترمیلان برای چند ساعت این ویدیو را از صفحه خود حذف کند. در پاسخ نوبت به اعتراض ایرانی ها به باشگاه ایتالیایی رسید.

این اقدام باشگاه اینترمیلان را بر آن داشت تا این ویدئو را در اینستاگرام خود منتشر کند.

باشگاه گل گهر سیرجان در پیامی به زبان فارسی و انگلیسی و همچنین با انتشار ویدئویی از این اقدام باشگاه اینترمیلان قدردانی کرد:

باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان یکی از باشگاه های اولین لیگ فوتبال ایران به خاطر اقدام باشگاه بزرگ و محبوب ایتالیایی اینترمیلان که شجاعانه به بیان وقایع تاریخی پرداخت و عنوان خلیج همیشه فارس را در مقدمه حفظ کرد. کلیپ مهاجم ایرانی خود و رد اعتراض نابجای اسپانسر، صمیمانه از این باشگاه بزرگ تشکر می کند. نام خلیج فارس بر این پهنه آبی یک واقعیت تاریخی، همیشگی، مستند و انکارناپذیر است.

باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر یکی از باشگاه های لیگ یک فوتبال ایران به نوبه خود اقدام باشگاه بزرگ ایتالیایی اینترمیلان در بیان شجاعانه وقایع تاریخی و پاسداشت عنوان همیشه خلیج فارس را در کلیپ مقدماتی برجسته کرد. مهاجم ایرانی آن و رد اعتراضات بی دلیل اسپانسر و برخی کاربران، صمیمانه از آنها تشکر می کند. نام خلیج فارس بر این پهنه آبی یک واقعیت تاریخی، همیشگی، مستند و غیرقابل انکار است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال