تشییع جنازه میهایلوویچ: آخرین وداع با جنگجوی صرب (عکس)

لومباردو و استانکوویچ با سینیشا در لاتزیو هم تیمی بودند. آنها در سال 2000 سری آ را بردند. بازیکنان فعلی لاتزیو نیز در مراسم خاکسپاری میهایلوویچ حضور داشتند و عقاب نمادین باشگاه، المپیا نیز در مراسم تشییع جنازه دیده شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مراسم تشییع پیکر سینیشا میهایلوویچ، فوتبالیست و مدیر فقید صربستانی امروز در رم برگزار شد و دنیای فوتبال با وی وداع کرد.

تشییع جنازه میهایلوویچ: آخرین وداع با جنگجوی صرب (عکس)

جمعیت زیادی از هواداران میهایلوویچ در مراسم تشییع جنازه شرکت کرده بودند. علاوه بر این، هیئت هایی از باشگاه های ستاره سرخ بلگراد و بولونیا نیز در این مراسم حضور داشتند. سینیشا سال ها به عنوان بازیکن در پیراهن ستاره سرخ درخشید و در سال 1991 با این تیم قهرمان جام باشگاه های اروپا شد. آخرین سمت میهایلوویچ سرمربی بولونیا بود. مربیگری او در این تیم سه سال و نیم به طول انجامید و در نهایت به مرگ او ختم شد.


سرویس خبر شماره: 1860220
29 دسامبر 1401 ساعت 00:14
2.2 هزار |

0نقطه نظر

برخی از ستاره های بزرگ گذشته و حال فوتبال جهان در مراسم تشییع سینیشا حضور یافتند و برای آخرین بار از وی وداع کردند. روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا که میهایلوویچ مربیگری او را به عنوان دستیار آغاز کرد از جمله حاضران در این مراسم بود. آتلیلو لومباردو، بازیکن سابق لاتزیو که با میهایلوویچ در آن تیم همبازی بود و دژان استانکوویچ از دیگر چهره های حاضر در مراسم تشییع وی بودند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سینیشا میهایلوویچ که در روزهای اخیر پس از مدت ها مبارزه با سرطان خون درگذشت، امروز در رم تشییع شد.