تصاحب منچستریونایتد در حال ورود به “کشش نهایی” با پیشنهادات قریب الوقوع – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

به گفته یک منبع نسبتا موثق در یونایتد نیوز، Muppetiers، فروش باشگاه وارد آخرین مراحل خود می شود.

طبق گزارش The Muppetiers، گروه Raine امیدوار است که تا اواسط ماه مارس این فرآیند وارد مراحل پایانی خود شود و آنها یک خریدار را از طرف گلیزر انتخاب کنند.

پس از شناسایی و انتخاب خریدار، فرآیند تغییر مالکیت آغاز خواهد شد.

جالب خواهد بود که ببینیم واقعاً چه احزاب مطرح می شوند و پیشنهادات خود را ارائه می دهند. در کنار INEOS، سه نهاد آمریکایی دیگر نیز ذکر شده است.

میلیاردر INEOS، سر جیم رتکلیف که قبلاً با قصد شرکت در فرآیند مناقصه به صورت عمومی منتشر شده بود، مانند سایر تحسین‌کنندگان که می‌خواهند کنترل اولدترافورد را به دست بگیرند، در این ترکیب حضور خواهند داشت.

برای هواداران یونایتد، مهمترین چیز این است که اطمینان حاصل شود که باشگاه به سمت یک جفت دست امن که مسائل ورزشی را در راس برنامه قرار می دهد، سوق داده شود.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 2 پوند برای نسخه تمدید شده لیدز / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصر به فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

انتظار می‌رود در هفت تا ده روز آینده اعلامیه‌هایی مبنی بر قصد و حتی پیشنهادات از سوی طرف‌های ذینفع اعلام شود، و خانواده گلیزر مایلند تا قبل از تابستان تغییر نگهبانی را تضمین کنند.

Raine همچنین امیدوار است که مناقصه گران علاقه مند پیشنهادات و پیشنهاداتی را ارائه دهند که در سطح و مطابق با آنچه مدیریت فعلی در تئاتر رویاها می خواهد باشد.


تصاحب منچستریونایتد همچنان در مسیر خود قرار دارد و انتظار می رود در روزهای آینده پیشنهادهای رسمی ارائه شود.

با این حال، Muppetiers اضافه می‌کند که برخلاف گزارش‌های رسانه‌ها مبنی بر درخواست گلیزرها برای ۶ تا ۷ میلیارد پوند، رقم واقعی‌تر در حدود ۵ میلیارد پوند است.

Muppetiers می گویند که این فرآیند و مراحل پایانی رسمی خواهد بود و هیچ مانع بزرگی وجود نخواهد داشت که معامله را متوقف کند یا از مسیر خارج کند.

این به‌روزرسانی برای هواداران یونایتد که اکنون می‌توانند آینده‌ای را بدون گلیزرهای انگلی تصور کنند، خبر خوبی خواهد بود.


https://thepeoplesperson.com/2023/02/07/man-united-takeover-entering-the-final-stretch-with-bids-expected-imminently-259405/ منبع: