تصاویر | امباپه در مادرید دیده شد/ آیا انتقال به رئال قطعی است؟

با وجود تمام شایعات در هفته های اخیر، رئال مادرید مطمئن است که این بازیکن 23 ساله در تابستان امسال به خدمت گرفته خواهد شد. باشگاه همچنین معتقد است که مقدمات پیوستن امباپه به کهکشانی ها فراهم شده و این بازیکن به زودی با رئال قرارداد خواهد بست.

خبرورزشی – کیلیان امباپه به همراه اشرف حکیمی هم تیمی اش در پاریسن ژرمن و نبیل برادر اشرف حکیمی در مادرید حضور دارند و همین موضوع شایعات بیشتری را در مورد قرارداد این بازیکن فرانسوی با رئال مادرید به راه انداخته است.

حضور امباپه در مادرید بار دیگر شایعاتی مبنی بر حضور این فوق ستاره در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در فصل آینده ایجاد کرد. در شرایطی که کمتر از دو ماه تا پایان قرارداد کیلیان با پاری سن ژرمن باقی مانده و قرار است این بازیکن در روزهای آینده آینده خود را مشخص کند، حضور او در پایتخت اسپانیا شایعات جدیدی را به راه انداخته است.

به نقل از روزنامه اسپانیایی مارکا، امباپه تنها باید به طور رسمی مقصد خود را برای فصل آینده اعلام کند که این اتفاق قبل از پایان فصل برای پاری سن ژرمن رخ نخواهد داد که در 21 می به مصاف متز می رود. تا آن زمان امباپه تصمیم خود را علنی نمی کند.

تصاویر |  امباپه در مادرید دیده شد/ آیا انتقال به رئال قطعی است؟



سرویس اخبار فوتبال خارجی

به گزارش وبسایت کاپ، این سفر به مادرید فصل جدیدی از سری نقل و انتقالات امباپه است که در هفته های اخیر اتفاقات مختلفی را به خود دیده و شایعاتی مبنی بر تمدید قرارداد او با پاری سن ژرمن به گوش می رسد.