تصاویر جدید از درگیری ساپینتو و الهوی (عکس + فیلم)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از اتفاقات دیدار حساس سیرجان و درگیری نیمکت نشینان دو تیم، مربیان و مدیران استقلال و گل گهر همچنان در حال انجام صحبت های مختلف در خصوص علت درگیری ساپینتو و گل گهر هستند. سعید الهاوی.، و امروز ابعاد جدیدی از محیط این بازی بیرون آمد.

همانطور که در یکی از فریم ها مشخص است، سرمربی محترم باشگاه استقلال جزو اولین کسانی است که به کمک داور نزدیک شده و با او صحبت های پرخاشگرانه ای کرده است.

این تصاویر برای تنویر افکار عمومی منتشر می شود تا عده ای واقعیت را به گونه ای دیگر نشان ندهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سعید الهاوی هم در جریان بازی و هم در روزهای اخیر مدعی شد که ساپینتو به زبان پرتغالی به آنها توهین کرده است و با توجه به اینکه سرمربی گل گهر پرتغالی می داند متوجه جملات سرمربی استقلال شده است. سوالی که از سوی آبی ها رد شد و باید دید کمیته انضباطی در خصوص این دیدار جنجالی چه تصمیمی خواهد گرفت.

علاوه بر این عکس‌ها و در فایل ویدیویی منتشر شده توسط سیرجانی‌ها، الهاوی با یکی از استقلالی‌ها صحبت می‌کند که در عکس مشخص نیست، اما به گفته رسانه رسمی گل گهر این ساپینتو است که دستیار قلعه نویی را هل می‌دهد. در توضیحات این ویدیو آمده است:

که فریم به فریم اتفاقات بعد از پنالتی استقلال را نشان می دهد که نشان می دهد پس از اعلام پنالتی، بازیکنان و نیمکت استقلال ابتدا به سمت کمک داور رفتند و پس از مدتی مربیان گل گهر به صحنه آمدند تا بازیکنان را آرام کنند و با داور صحبت کنند. داور . حتی حسین حسینی دروازه بان استقلال هم زود از روی نیمکت دروازه به میدان آمد تا نیمکت و بازیکنان استقلال را آرام کند.

در این ویدئو کاملا مشخص است که آقای ساپینتو با مشت محکمی به سینه آقای سعید الهاوی می زند.


سرویس خبر شماره: 1846518
12 مه 1401 در 3:40 ب.ظ.
3.8K |

0نقطه نظر

سند منتشر شده توسط باشگاه گل گهر

ساعتی پیش حیدر افسری سرپرست باشگاه گل گهر در گفتگویی مدعی شد که این درگیری ها از سمت ساپینتو آغاز شده و به همین منظور فیلمی را در صفحه رسمی باشگاه قرار می دهند.

این تصاویری است که رسانه رسمی باشگاه گل گهر با عنوان «حقیقت دیدن است نه شنیدن» منتشر کرده است. آنها در توضیح این عکس ها نوشتند:

باشگاه گلغر با انتشار عکس و فیلم اختصاصی مدعی شد ساپینتو با مشت به سینه الهوی دستیار قالنویی را هل داده است.

تصاویر جدید از درگیری ساپینتو و الهوی (عکس + فیلم)