تصاویر رونمایی از لباس جدید یوونتوس با ایده ای خاص

باشگاه یوونتوس با همکاری آدیداس از پیراهن خانگی جدید خود برای فصل 2024-2025 رونمایی کرد. طراحی این پیراهن دارای راه راه های سنتی سیاه و سفید باشگاه با پیچ و تاب مدرن است و یقه سیاه و سفید با سه راه راه آدیداس بر روی شانه ها تکمیل شده است.

سام هندی، معاون محصول و طراحی آدیداس گفت: «ما مفتخریم که در این فصل چیزی کمی متفاوت معرفی کنیم. چیزی که همیشه در گفتگوهای ما با باشگاه مطرح می شود، تعهد آنها به نگاه به جلو و بالا بردن مرزها در داخل و خارج از زمین است. با در نظر گرفتن این موضوع، ما تصمیم گرفتیم لباسی بسازیم که به DNA اصلی یوونتوس و کیت خانه قدیمی آنها وفادار بماند، اما مرزهای فنی طراحی کیت را نیز پشت سر بگذارد و چیزی کاملاً جدید ارائه دهد.

پیراهن های سبک وزن که برای اجرا طراحی شده اند و به بازیکنان کلاس جهانی اعتماد به نفس لازم برای عملکرد تحت فشار می دهند، دارای آخرین فناوری آدیداس هستند که با همکاری نزدیک با بازیکنان در طول فرآیند توسعه توسعه یافته است. نسخه داخلی پیراهن با فناوری HEAT.RDY ساخته شده است که از مواد پیشرفته برای به حداکثر رساندن جریان هوا برای خنک نگه داشتن بازیکنان استفاده می‌کند، در حالی که نسخه فن دارای فناوری AEROREADY است که از مواد عرق‌گیر یا جاذب برای خشک نگه داشتن بدن استفاده می‌کند. او انجام می دهد.

نسخه خانگی این کیت با قیمت 150 یورو در دسترس است، در حالی که نسخه فن آن 100 یورو است و هر دو از امروز از طریق فروشگاه های یوونتوس، فروشگاه های خرده فروشی آدیداس و وب سایت آدیداس و یوونتوس قابل خرید هستند.

بیشتر بخوانید: تصاویر رونمایی از پیراهن جدید منچستریونایتد با اسپانسری ویژه

تصاویر رونمایی از لباس جدید یوونتوس با ایده ای خاص

تصاویر رونمایی از لباس جدید یوونتوس با ایده ای خاص

سرویس اخبار فوتبال خارجی