تصاویر رونمایی از پیراهن جدید منچستریونایتد با اسپانسری ویژه

زمان زیادی تا شروع فصل 2024-2025 لیگ برتر انگلیس باقی نمانده است و بسیاری از تیم‌ها حداقل یکی از لباس‌های فصل آینده خود را معرفی کرده‌اند و باشگاه‌های دیگر نیز در حال بررسی این موضوع هستند.

یکی از باشگاه هایی که هوادارانش بی صبرانه منتظر رونمایی از اولین پیراهن فصل آینده خود بودند، باشگاه منچستریونایتد است که طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد و پیراهن آن همیشه یکی از پرفروش ترین پیراهن ها بوده است و حالا او همکاری جدید با آدیداس فاش شد.

پیراهن جدید این تیم با طراحی جدید و البته اسپانسر جدید دقایقی پیش رونمایی شد و انتشار عکس هایی از باشگاه یونایتد و همچنین آدیداس مورد استقبال بسیاری از هواداران این تیم قرار گرفت که بسیار راضی هستند. با طرح این پیراهن شرکت اسنپ دراگون نیز جای تی ویور را در پیراهن شیاطین سرخ گرفت.

تصاویر رونمایی از پیراهن جدید منچستریونایتد با اسپانسری ویژه

این پیراهن قرمز با شورت سفید و جوراب مشکی تکمیل می شود و هواداران این تیم امیدوارند در این فصل شرایط به گونه ای باشد که بتوانند این پیراهن را به عنوان یکی از پیراهن های خاطره انگیز سال های اخیر حفظ کنند. خاطرات خوش

کوبی ماینو، راسموس هویلند و الخاندرو گارناچو چهره های اصلی مورد استفاده مدیران یونایتد برای رونمایی از این پیراهن هستند تا نشان دهند که باشگاه توجه زیادی به ستاره های جوان خود در داخل و خارج از زمین برای اهداف بازاریابی دارد.

بیشتر بخوانید: حرکت زشت بلینگهام پس از گلزنی مقابل ستاره اسلواکی/انگلیس در آستانه محرومیت

تصاویر رونمایی از پیراهن جدید منچستریونایتد با اسپانسری ویژه

سرویس اخبار فوتبال خارجی