تصاویر | غم انگیزترین تصویر بعد از ناکامی استقلال

در دیگر نتایج روز اول، تیم ملوان با گل پیکان مغلوب شد، آلومینیوم اراک با همین نتیجه مغلوب هواداران شد، نفت مسجد سلیمان با نتیجه سه بر دو مس کرمان را شکست داد، بنابراین اختلاف در گل های این دو تیم تنها یک گل نساجی مازندران در خانه با نتیجه 1-1 مقابل مس رفسنجان متوقف شد. در نتیجه سنگین ترین شکست در روز اول مسابقات (جمعه 31 مرداد) به نمایندگی از تیم استقلال و شاگردان ریکاردو ساپینتو به ثبت رسید.

تصویر جدول لیگ برتر و تیم قهرمان فصل گذشته در پایین ترین نقطه، غم انگیزترین تصویر بعد از تصاویر شاد جشن قهرمانی استقلال بود که توسط هواداران تیم رقیب استقلال در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اما نکته ناراحت کننده برای هواداران استقلال این است که این تیم به رده شانزدهم جدول سقوط کرد و با تفاضل گل منفی دو، کمتر از ملوان و مس کرمان، دو تیم تازه صعود کرده لیگ، قرار گرفت و در انتهای جدول قرار گرفت. رتبه بندی رده بندی تیمی با این حال با بازی امروز ذوب آهن و پرسپولیس و فولاد و صنعت نفت آبادان و البته گل گهر سیرجان و تراکتور قطعا امکان تغییر شرایط قرعه کشی وجود دارد.

تصاویر |  غم انگیزترین تصویر بعد از ناکامی استقلال

استقلالی ها که در تهران میزبان دیدارهای هفته اول لیگ برتر بودند، در روز افتتاحیه بیست و دومین دوره لیگ برتر با شکست 2 بر صفر مقابل سپاهان سنگین ترین شکست را به نام خود ثبت کردند.