تصمیمات ستاره هلندی مشخص شد. در بارسا بمان

به گزارش اسپورت ممفیس دیپای، ستاره هلندی بارسلونا تصمیم دارد به کار خود در این تیم ادامه دهد.

اسپورت اخیرا گزارش داده است که تیم هایی مانند ناپولی به خصوص در لیگ ایتالیا وجود دارند که می خواهند تابستان امسال ممفیس دیپای را به خدمت بگیرند اما این بازیکن تا پایان فصل هیچ تصمیمی در مورد آینده نخواهد گرفت.

اگرچه دیپای در این فصل در لالیگا عملکرد بدی نداشته و 11 گل به ثمر رسانده و پس از مصدومیت توانسته زیر نظر ژاوی بازی کند، اما جایی در ایده های سرمربی جدید بارسا ندارد. مثلث دمبله، فران تورس و اوبامیانگ آمریکایی در هفته های اخیر محبوبیت بیشتری نزد ژاوی پیدا کرده اند و به شایعات جدایی دیپای دامن زده اند.

در همین رابطه حالا اسپورت گزارش دیگری در این زمینه منتشر کرده و مدعی شده است علیرغم گمانه زنی های قبلی و گفته می شد دیپای می خواهد تابستان امسال بارسلونا را ترک کند، تصمیم گرفته در بلوگرانا بماند و فصل آینده نیز در این تیم به کار خود ادامه دهد. دادن. مهاجم هلندی این تصمیم را به مدیران بارسلونا نیز اطلاع داده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالد کومان از ابتدای حضورش روی نیمکت بارسلونا تلاش زیادی برای جذب ممفیس دیپای داشت و این وینگر هلندی در نهایت تابستان گذشته لیون را به مقصد نیوکمپ ترک کرد. اما با جدایی سرمربی هلندی و البته مصدومیت ممفیس دیپای، تنها چند ماه پس از این انتقال شرایط برای او تغییر کرده و احتمال جدایی این بازیکن وجود دارد.


سرویس خبر شماره: 1822470 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 22:56 |
853 امتیاز خبر|

0نظرات