تصمیم باشگاه؛ ادامه پیش فصل در هفته اول فصل

من رقابت را دوست دارم اما فکر می کنم می توان تاریخ های دیگری را برای مسابقات جام حذفی و منچسترسیتی تعیین کرد. چون فصل طولانی تری نسبت به سایر تیم ها داریم و با بازی شنبه، پیش فصل ما نسبت به سایر تیم ها کوتاهتر می شود. هیچ معنی ندارد. در آلمان پس از بازی سوپرجام، دو تیم حاضر در این دیدار از حضور در هفته اول حذفی جام حذفی معاف هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول امروز بار دیگر از برنامه لیگ برتر انگلیس انتقاد کرد و اعلام کرد که تیمش یک روز پس از بازی با فولام در هفته اول لیگ برتر، در یک بازی دوستانه شرکت خواهد کرد.

کلوپ در این خصوص گفت: نمی توانم این واقعیت را نادیده بگیرم که بعد از این دیدار مهم، دیدار با منچسترسیتی، فصل شروع می شود، بنابراین چاره ای جز ادامه پیش فصل در ابتدای فصل نداریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول پس از اولین بازی خود در لیگ برتر قصد دارد یک بازی دوستانه برگزار کند که در هفته اول لیگ برتر مقابل فولام خواهد بود. این بازی که هنوز حریف لیورپول در آن مشخص نشده است، آخرین بازی تدارکاتی شاگردان یورگن کلوپ خواهد بود.

لیورپول پس فردا در فینال Community Shield به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. قرمزها یک روز بعد در آنفیلد یک بازی دوستانه مقابل استراسبورگ برگزار می کنند و شنبه بعد در هفته اول لیگ برتر به فولام می روند. یورگن کلوپ امروز فاش کرد که تیمش فردا یک بازی دوستانه پشت درهای بسته مقابل فولام برگزار خواهد کرد. در انگلیس گفته می شود حریف احتمالی لیورپول در این دیدار، استون ویلا است.

در اقدامی عجیب، لیورپول قصد دارد پس از انجام اولین بازی خود در هفته اول لیگ، آخرین بازی دوستانه پیش فصل خود را برگزار کند.


سرویس خبر شماره: 1835723
07 اوت 1401 در 00:10
2.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر