تصمیم بزرگ امشب در مورد 2 ستاره معروف خط حمله کی تصمیم می گیرد/ جدایی زوج قاتل ایران در جام جهانی!

هفت-با توجه به اینکه سردار در بایر پشت سر پاتریک شیک، مهاجم اصلی بازی می شود، شاید کی روش با دیدن او در بازی امشب تصمیم بگیرد همان پست را در تیم ملی به آزمون بدهد و او را پشت سر طارمی قرار دهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

1لورکوزن با تنها 5 امتیاز در رده آخر بوندسلیگا قرار دارد، اما باید این را هم در نظر گرفت که بایرن و دورتموند رده سومی تنها 10 امتیاز از آنها فاصله دارند. پس هنوز جایی برای ناامیدی نیست. بایر در اولین بازی این فصل لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلوب بروژ بلژیک که پدیده این گروه است شکست خورد اما در بازی دوم موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد محکم اتلتیکو بگذرد. وضعیت پورتو در اروپا خوب نیست. 2 شکست مقابل حریفان اسپانیایی و بلژیکی. اما این دو رفت و برگشت بین 2 مهاجم ایرانی می تواند ضامن صعود یکی از 2 تیم یا سقوط دیگری باشد.

6-سردار در بازی های این فصل با پیراهن لورکوزن نه پاس گل داد و نه گل زد و تنها یک بار با حرکت بدن هم تیمی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد. در نیمه دوم سال گذشته که از زنیت به آلمان رفت، در 9 بازی به میدان رفت و یک گل و یک پاس گل به ثمر رساند. سردار با 6 گل بهترین گلزن ایران در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است. بالاتر از طارمی و دایی 3 گل، مهدوی کیایی 2 گل و علی کریمی 1 گل.

2– برای بازی امشب طبق معمول طارمی باید از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد و سردار منتظر فرصتی باشد تا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود. شاید طارمی با سقوط او تعویض شده بود. اتفاقی که در 2 بازی دوستانه اخیر ایران افتاد.

5-طارمی در این فصل با 8 گل در 8 بازی برای پورتو تاثیر مستقیم داشته است. میانگین تاثیر یک گل در هر بازی؛ 5 گل و 3 پاس گل. او در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو بازی کرد که به دلیل خطا از زمین اخراج شد و بازی با بروچه را از دست داد. عملکرد طارمی در 2 فصل گذشته با پورتو در اروپا 3 گل در 12 بازی بود که 2 گل از این 3 گل به چلسی و یوونتوس و گل او به چلسی حتی نامزد دریافت جایزه پوشکاش زیباترین گل سال شد. .

3-طارمی در حال حاضر با میانگین امتیاز چهارمین بازیکن لیگ برتر پرتغال است. در پیروزی 3-0 هفته گذشته مقابل استوریل او 3 پاس گل داد و بهترین بازیکن زمین شد، اما در پیروزی 4-1 این هفته مقابل براگا تنها یک پاس گل داد و نتوانست به رکورد عالی خود در این فصل ادامه دهد. براگا فصل گذشته اجازه نداد پورتو بدون شکست قهرمان لیگ شود. تا اینجای فصل، شاگردان کونسیکائو با 19 امتیاز کمتر از بنفیکا در رده سوم قرار دارند و با براگا مساوی شده و 3 امتیاز از صدر جدول فاصله دارند.

4- دو دیدار قبلی دو تیم با پیروزی نماینده آلمان همراه بوده است. کای هاورتز در بازی های خانگی و خارج از خانه برای این تیم گلزنی کرد و لوئیس دیاس زننده یکی از گل های پورتو بود. الان نیستند و همه نگاه ها به 2 مهاجم ایرانی است.

کارلوس کی روش این بار برای غیبت خود در ایران توجیه استثنایی خوبی دارد. او قرار است امشب در ورزشگاه دراگائو بازی پورتو بایر لورکوزن را تماشا کند و ببیند کدام یک از مهدی طارمی و سردار آزمون که این روزها رابطه خوبی با هم ندارند، شایسته حضور در اولین تیم ملی ایران در جهان هستند. جام. . کی روش در 2 بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال این دو مهاجم را با هم بازی نکرد و اتفاقاً دو گل ایران را این دو در حالی که به عنوان بازیکن ذخیره در زمین حضور داشتند به ثمر رساندند.