تصمیم جدید استقلال: گل فروشی!


سرویس خبر شماره: 2051889
10 جولای 1403 در 5:05 ب.ظ.
102.1 هزار امتیاز خبر|

74نقطه نظر

سرنوشت محمد در انتظار دروازه بان بوسنیایی است؟

یکی از راهکارهای پیشنهادی استقلال برای حل بحران دروازه بانی، انتقال قرضی این دروازه بان بوسنیایی به تیمی دیگر است.

تصمیم جدید استقلال: گل فروشی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به خدمت گرفتن دروازه بان بوسنیایی مقدونیه ای به نام ودران کیوسفسکی توسط سران استقلال در روزهای اخیر به یک بحران بزرگ تبدیل شده است. این دروازه بان در شرایطی جذب شد که آبی ها فصل گذشته سیدحسین حسینی را به صورت قرضی با آمار بسیار خوبی در اختیار دارند و از طرفی محمدرضا خالدآبادی و سینا سعیدی فر با این باشگاه قرارداد دارند.

در چنین شرایطی به خدمت گرفتن یک دروازه بان خارجی واکنش های تند هواداران استقلال را در فضای مجازی به همراه داشت و بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان از این موضوع انتقاد می کنند.

از این رو لیدرهای استقلال با بحران بزرگی روی خط دروازه مواجه شده اند، بدون اینکه بدانند چگونه قصد دارند بر آن غلبه کنند و فهرست فصل آینده خود را تکمیل کنند.

2047993

یکی از راهکارهایی که در حال حاضر مسئولان استقلال به آن فکر می کنند، انتقال قرضی این دروازه بان بوسنیایی به تیم دیگری است. کیوسوفسکی که به عنوان بازیکن آزاد به استقلال پیوسته است هنوز به تهران نیامده است اما این احتمال وجود دارد که حتی برای یک جلسه هم شانس حضور در تمرین استقلال را نداشته باشد.

استقلالی که سال گذشته با منتظر محمد عراقی چنین شرایطی را تجربه کرد و او را به مس رفسنجان قرض داد، حالا به فکر انتقال قرضی این دروازه بان بوسنیایی است. البته این در حالی است که هنوز هیچ تیمی پیشنهادی برای جذب قرضی کیوسفسکی نداده است و مشخص نیست که مدیران استقلال در آینده چگونه بر این مشکل فائق آیند.

مجله اخبار فوتبال داخلی